Zostań twarzą kolekcji Respect M.E. adidas Originals

W marcu, w ramach współpracy między marką adidas Originals a ikoną hip hopu Missy Elliott, rozpoczyna się konkurs talentów Stand up. Be seen, którego motywem przewodnim jest kolekcja Respect M.E. Oficjalne rozpoczęcie konkursu odbędzie się na specjalnie stworzonej stronie internetowej www.adidas.com/Missy.
/ 10.03.2008 23:27
W marcu, w ramach współpracy między marką adidas Originals a ikoną hip hopu Missy Elliott, rozpoczyna się konkurs talentów Stand up. Be seen, którego motywem przewodnim jest kolekcja Respect M.E. Oficjalne rozpoczęcie konkursu odbędzie się na specjalnie stworzonej stronie internetowej www.adidas.com/Missy.

W konkursie wyłonionych zostanie 10 laureatek, które zostaną ambasadorkami Missy oraz kolekcji Respect M.E. Laureatki konkursu, których nazwiska poznamy w czerwcu tego „Zostań twarzą kolekcji Respect M.E. adidas Originals”roku, zostaną zaproszone do udziału w sesji zdjęciowej kampanii promocyjnej kolekcji Respect M.E. jesień/zima 2008. W skład kolekcji wchodzą linie produktów Bass i Rhythm. We wrześniu tego roku spośród 10 wyłonionych finalistek Missy wybierze piątkę, która promować będzie wiosenno-letnią kolekcję Respekt M.E. na 2009 rok.
Już od kwietnia 2004 roku, adidas Originals oraz Missy Elliott poprzez kolekcje Respect M.E. chcą przekazać pozytywne i silne przesłanie dla nabywców ubrań w stylu street oraz całego rynku odzieży sportowej. Kolekcja Respect M.E. odwołuje się do pozytywnych cech: dobrego stylu, umiejętności, przyjaźni oraz, jak wskazuje sama nazwa, przede wszystkim szacunku. Konkurs Stand up. Be seen ma zwrócić uwagę młodych ludzi na te właśnie wartości. Zapisy kandydatek do konkursu rozpoczną tzw. mEgosy – skrzaty, które pojawią się na konkursowej stronie Missy. Następnie kandydatki będą musiały odpowiedzieć na pytania dotyczące ich własnych umiejętności oraz uzasadnić dlaczego chciałyby zostać twarzą marki Respect M.E.
Nazwa konkursu składa się z dwóch członów. Stand Up odwołuje się do wartości wyznawanych przez młode kobiety żyjące w środowiskach miejskich; reprezentuje indywidualność oraz cechy, dzięki którym czują się wyjątkowe. Druga część nazwy, Be seen, nawołuje do wyrażania siebie przez oryginalny wygląd oraz kreatywne wyrażanie uczuć.

Konkurs Stand Up. Be Seen rusza w piętnastu krajach – w Stanach Zjednoczonych, Argentynie, w wybranych krajach azjatyckich: Chinach, Japonii, Korei oraz w Europie: w Niemczech, we Francji, Wielkiej Brytanii, we Włoszech, Rosji, Polsce, Czechach, na Słowacji, Węgrzech i w Szwajcarii.

Redakcja poleca

REKLAMA