Utrudzonych przedświąteczną krzątaniną gości czeka chwila oddechu! Kolejna, XIII Gala Moda&Styl odbędzie się 19 grudnia w niedzielę o godz. 19.00 w Hotelu Sheraton i obfitować będzie w wyjątkowo wiele atrakcji oraz niespodzianek, wśród których główną część wieczoru stanowić będą: spora dawka mody, występy muzyczne i pokazy taneczne. Po części oficjalnej, podczas bankietu będzie czas, aby podsumować mijający rok zarówno od strony biznesowej, jak i osobistych sukcesów i potknięć.
Nim jednak dojdzie do rozmów kuluarowych, czeka nas spora dawka mody. W ramach pokazów konkursowych, które wyłonią zdobywców statuetek „&” (Enda), odbędą się: pokazy mody dziennej, wieczorowej i młodzieżowej, a także damskiej bielizny. W pokazach mody męskiej zaprezentują się marki: Digel, Lavard i Lord. Kreacje damskie pokażą marki: Pretty One, Tuwe Italia (Syka Mode Group), Korakor (Syka Mode Group), Gizia i Milita Nikonorov. W konkursie na najlepszą kolekcję mody młodzieżowej startują: New Yorker, Vertus i marki GANG, MAZE oraz Ed Hardy (Glotra). Ostatnią kategorią konkursową jest bielizna damska. W pokazach zobaczymy firmy: La Cotte, Lama, Gaia, Tessoro i Milena. Pozostałe marki uczestniczące w pokazach to producenci bądź dystrybutorzy butów i galanterii: LuuLuu.pl, United Nude, Badura, Conhpol Dynamic, Conhpol Bis, Conhpol, Görtz i 444 – dystrybutor obuwia, a także Wojewodzic, Ajtner. W programie są również pokazy specjalne marek: Cristina Effe (Le Chic), Andy Fashion, Mona by Monika Natora, Adrian, Lama i Airfield (In-Esco).
Pozostałe atrakcje wieczoru to: występ Iwony Węgrowskiej oraz taneczny show Anety Piotrowskiej i Roberta Rowińskiego. Będzie można też poznać zawartość zimowego numeru magazynu Moda&Styl. Całość poprowadzą Pola Czarnecka i Witold Casetti. Sponsorami głównymi imprezy są: Lufthansa Italia i Hannspree, a sponsorem strategicznym VIP Auto – największy dealer samochodów marki Saab w Polsce.
Pokazy Adrian i Mona fot. A. Szopińska / Id Multimedia
Gala to przede wszystkim pokazy mody i spotkanie ludzi reprezentujących różne branże biznesu. Ale nie tylko. W tym wyjątkowym, przedświątecznym okresie będziemy pamiętać o osobach potrzebujących pomocy. Bestseller Group wspiera projekt „Zodiacus 2011 – miłość jest wieczna”, którego pomysłodawcami są: Barbara Jończyk z Europejskiego Forum Przedsiębiorczości i fotografik Sebastian Skalski. Celem projektu jest wspieranie leczenia ciężko poparzonych dzieci z Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie. Podczas Gali każdy z gości będzie miał okazję wesprzeć akcję poprzez zakupienie kalendarzy i płyt z muzyką nagraną przez artystów (piosenkarzy, aktorów, celebrytów), którzy charytatywnie włączyli się w ten pomysł i nagrali płytę. Mali pacjenci z Dziecięcego Centrum Oparzeniowego w Krakowie – Prokocimiu czekają na pomoc.