Więcej salonów Intermody

Wrocławska Intermoda, ciesząca się uznaniem na rynku odzieżowym, rozwija sieć swoich salonów. Do 2009 roku ma powstać 70 – 80 sklepów firmowych tej marki.
/ 06.09.2007 06:57
Wrocławska Intermoda, ciesząca się uznaniem na rynku odzieżowym, rozwija sieć swoich salonów. Do 2009 roku ma powstać 70 – 80 sklepów firmowych tej marki.

Obecnie w polskich centrach handlowych istnieje 31 salonów własnych marki Intermoda, a do końca roku ma ich być już 38. „Dalsze otwarcia przewidujemy w kolejnych latach. Zamierzamy otwierać do 20 sklepów rocznie, tak aby w roku 2009 było ich w sumie 70 – 80” – mówi Wiceprezes Zarządu Arkadiusz Major.

Najbliższe otwarcia zaplanowano na wrzesień br.
  • Już 5 września od godziny 11.00 zakupy będzie można zrobić w nowym salonie Intermody w Factory Outlet Poznań w Luboniu (ok. 80m² powierzchni). Dzień wcześniej odbędzie się oficjalne otwarcie Centrum, w którym wezmą udział przedstawiciele władz miasta, mediów, firm współpracujących oraz najemców. Dodatkowe atrakcje związane z otwarciem nowego centrum handlowego w Luboniu to m. in. event „Faktory kupuj z głową”, w którym uczestniczy również marka Intermoda. W dniach 15-16 i 22-23 września, po dokonaniu zakupów na kwotę powyżej 200zł oraz wypełnieniu specjalnego kuponu, klienci będą mogli otrzymać talon na zakupy za 20zł, po przekroczeniu zakupów na kwotę 350zł będą to dwa talony, a po zakupach powyżej 500zł klienci otrzymają aż 3 talony.
  • 5 września zostanie otwarty również sklep firmowy w Focus Parku w Rybniku (ok. 100m² powierzchni). W tym dniu, po konferencji prasowej oraz ceremonii otwarcia galerii dla VIP-ów, odbędą się koncerty gwiazd. Otwarcie nowego centrum handlowego uświetnią m. in. występy: Boney M, Stachurski’ego oraz Dody. Zaplanowano również wyjątkowe pokazy mody, w których uczestniczyć będą m. in. Ilona Felicjańska i Justyna Steczkowska. Dodatkową atrakcją będzie pokaz sztucznych ogni. Imprezę poprowadzą Agnieszka Maciąg oraz Krzysztof Ibisz, a relacje telewizyjne z wnętrza obiektu przedstawią Omena Mensah i Olivier Janiak.
W dniu otwarcia Fokus Parku w Rybniku, Intermoda udzieli 20% rabatu. Następnie przez cały pierwszy weekend działania tego centrum, będzie można nabyć jesienno-zimową kolekcję marki Intermoda z 10% zniżką.

Otwarcia kolejnych salonów będą miały miejsce jeszcze w tym roku.
  • Na 28 września otwarcie zaplanowano w Gorzowie Wielkopolskim w Galerii Askana (ok. 80m² powierzchni).
  • Nowy salon powstanie także w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku (ok. 70m² powierzchni). Otwarcie przewidziano na 4 października.
  • Kolejny salon firmowy we Wrocławiu zostanie uruchomiony 17 października w Magnolia Parku (ok. 65m² powierzchni).
  • 7 listopada otwarty zostanie salon w Porcie Handlowym Auchan Rumia w Rumii-Gdyni (ok. 100m² powierzchni).
  • Na listopad przewidziano również otwarcia kolejnych salonów w Centrum Handlowym Plejada w Sosnowcu oraz Galerii Białej w Białymstoku.
„Kompletujemy zespoły do nowo powstających Salonów, przykładając dużą wagę do poziomu obsługi. Cały czas pracujemy intensywnie również nad innymi elementami tzw. formuły detalicznej, tzn. nad wizerunkiem i zasadami pracy naszych Salonów. Do końca roku opracujemy też plan rozwoju na lata 2008-15 wraz ze szczegółami finansowania po 2009 r. Wówczas chcemy, by w naszych salonach, poza garniturami, panowie mogli kupić koszule, krawaty i dodatki z naszym logo” – mówi o intensywnej ekspansji Intermody na rynku polskim Arkadiusz Major. O współpracy z zagranicą dodaje: „Nasza współpraca z zagranicą to zaledwie promil, chociaż rozpoczęliśmy rozmowy z sąsiadami. Nie wykluczamy przy dalszym rozwoju wyjścia poza Polskę”.

Oferta produktowa Intermody oparta jest na 3 grupach produktów. Każdy mężczyzna z pewnością znajdzie coś dla siebie, mając do wyboru linie: Classic do pracy, Prestige na spotkania biznesowe i specjalne okazje oraz weekendową kolekcję Wind. Podstawę oferty stanowią garnitury, marynarki, spodnie oraz dzianiny produkcji Intermoda Fashion. Jej uzupełnieniem jest bogaty wybór dodatków znanych marek (Pierre Cardin, Otto Hauptmann, Jupiter, Pioneer, Pierre Funnell) – tj. koszule, krawaty, kurtki, płaszcze, spodnie casual. Nowością w tym sezonie są koszule marki Intermoda.

Intermoda buduje swoją sieć systematycznie. W pierwszej połowie br. otwarto nowe salony: w Złotych Tarasach (Warszawa), Fashion House (Piaseczno), Fashion House (Gdańsk), Pasażu Grunwaldzkim i Arkadach Wrocławskich (Wrocław), Forum Gliwickim (Gliwice). Odzież marki Intermoda dostępna jest również w blisko 100 punktach wielomarkowych (tzw. sklepach multibrandowych) na terenie całej Polski.

Więcej informacji na stronie www.intermoda.com.pl.

Redakcja poleca

REKLAMA