POLECAMY

Triumph Inspiration Award rozstrzygnięty

Triumph International przyznaje nagrodę za najbardziej kreatywny projekt bielizny Midori Matsuo, 20. latce z Japonii, podczas międzynarodowego finału Triumph Inspiration Award ’08 w Pekinie. Viktor & Rolf, Helena Christensen, Ellen von Unwerth, Sarah z Colette, Lv Yan i Jan Rosenberg, to najbardziej rozpoznawalne VIP-y zasiadające w jury konkursu Triumph Inspiration Award.
Triumph International przyznaje nagrodę za najbardziej kreatywny projekt bielizny Midori Matsuo, 20. latce z Japonii, podczas międzynarodowego finału Triumph Inspiration Award ’08 w Pekinie. Viktor & Rolf, Helena Christensen, Ellen von Unwerth, Sarah z Colette, Lv Yan i Jan Rosenberg, to najbardziej rozpoznawalne VIP-y zasiadające w jury konkursu Triumph Inspiration Award.

31 lipca 2008 w Pekinie, studenci wydziałów projektowania Triumph Inspiration Award rozstrzygniętymody z 31 krajów całego świata, zaprezentowali swoje projekty na wspaniałym pokazie bielizny Triumph Inspiration Award. Znakomita komisja sędziowska, składająca się z: holenderskiego duetu projektantów Viktora & Rolfa, duńskiej top modelki Heleny Christensen, niemieckiej ikony fotografii mody Elleny von Unwerth, dyrektora kreatywnego Collet Sarah z Colette, chińskiej aktorki i modelki Lv Yan i reprezentanta firmy Triumph Jana Rosenberga, podjęła decyzję, który z prezentowanych projektów zasługuje na miano najbardziej inspirującego i najtrafniej oddającego myśl przewodnią tegorocznego konkursu. Wręczenie nagród przez złotą medalistkę Linford Christie i aktorkę Michelle Lee było dopełnieniem jakże fascynującego przedolimpijskiego show.

20 letnia projektantka z Japonii Midori Matsuo, przekonała jury swoim projektem o nazwie “Under Skin”, iż to właśnie jej wizja bielizny zasługuje na pierwszą nagrodę w konkursie Triumph Inspiration Award ’08. Poza nagrodą pieniężną w wysokości 15,000 euro, firma Triumph wesprze rozwój talentu laureatki, wprowadzając zwycięski projekt do produkcji w limitowanej edycji. Midori Matsuo będzie obecna przy przedprodukcyjnej adaptacji projektu przez grupę profesjonalistów oraz przygotowań do sprzedaży projektu w sklepach Triumph na całym świecie. Theresa Bachler, lat 21 z Niemiec, zajęła swym projektem “Once Upon a Time…” 2 miejsce oraz nagrodę 10,000 euro. Na 3 lokacie uplasowała się Stine Fagervik-Rosèn, 28 letnia Norweżka, prezentując “Desire for Beautiful Trash” w nagrodę otrzyma 5,000 euro.

Wszyscy finaliści z Europy, Azji, Afryki, Ameryki Łacińskiej oraz Oceanii konkurowali w przepełnionym ideą olimpijską Pekinie, 31 lipca 2008 roku w avant-garde 798 Art Zone znajdującej się w Dashanzi Area. Triumph Inspiration Award rozstrzygniętyFinał miał miejsce w dzielnicy sztuki oraz galerii w Factory Hall 706, który podczas trwania olimpiady będzie gościł Switzerland’s National House.

W czasie wielkiego finału, każdy z rywalizujących studentów był pod uważną obserwacją wymagającego jury. Komisja oceniała, według tych samych kryteriów, które zostały przyjęte na finałach krajowych, tj. innowacyjność i kreatywność w interpretacji motta konkursu “Female Fascination” (fascynacja kobiecością). Pozostałe kryteria oceny to: indywidualizm i unikatowość, koncepcja, estetyka, jakość projektu, wykonania oraz prezentacji. “Najbardziej podobało się nam to, iż studenci zostali poproszeni o uwolnienie umysłów od komercji, prawie nic nie hamowało ich kreatywności”, powiedzieli po pokazie projektanci Viktor & Rolf.

Triumph Inspiration Award, zainaugurowany tego roku, jest światowym konkursem stworzonym przez niekwestionowanego specjalistę na rynku bielizny, firmę Triumph International. Triumph Inspiration Award gromadzi pod swoimi skrzydłami najlepszych studentówTriumph Inspiration Award rozstrzygnięty prestiżowych szkół projektowania z całego świata, którzy tworzą unikalną bieliznę zainspirowani mottem tegorocznej edycji: „Female Fascination”.

Triumph International jest jednym z największych producentów bielizny na świecie. Firma działa w ponad stu dwudziestu krajach, gdzie produkuje swoje główne marki: Triumph®, sloggi®, Valisere® oraz HOM®. Firma Triumph zatrudnia ponad 42 tysiące osób i osiąga obroty w wysokości 2,5 miliardów CHF ( 2007).

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)