Seksowna kampania Mango 2011

Mango to znana marka, która podbija świat sowimi projektami. Ich sesje są interesujące, porywające i hipnotyzują kolorami. Tym razem zaprezentowali coś jeszcze...
/ 11.01.2011 06:38

Mango to znana marka, która podbija świat swoimi projektami. Ich sesje są interesujące, porywające i hipnotyzują kolorami. Tym razem zaprezentowali coś jeszcze...

Mango to marka, która kreuje. Tego roku oprócz pięknych sesji zdjęciowych Scarlett Johanson, czy zdjęć "Before Dark", w których pokazuje romantyczne oblicze kobiety, zaprezentowali seksowne oraz lekko kontrowersyjne obrazy.

Mango 2010/2011

Sesja rozpoczyna się zdjęciem podobnym do wielu innych - jest na nim piękna kobieta w eleganckim makijażu, fryzurze oraz przystojny mężczyzna o chłodnym spojrzeniu. Modelka spogląda na nas zamiast na modela, rozpoczynając całą historię...

Mango 2010/2011

Parę wyróżnia przede wszystkim duma, jaka bije z ich twarzy. Mają styl i pragnienie, by się nim bawić i to w sposób niegrzeczny. Stylizacja całości sesji jest wzorowana na militarnych podbojach, sekretnych spotkaniach oraz widocznej wyższości tych projektów nad innymi. On trzyma nogę na przeciętnym żołnierzu a ona staje się obiektem pożądania i niewolnicą stylu.

Mango 2010/2011

Czyżby chodziło tu o znaną prawdę krążąca w świecie mody, że styl i moda są dla odważnych i silnych, którzy nie chcą być szarymi jednostkami społeczeństwa?

Mango 2010/2011

Ci, którzy mają odwagę kreować siebie i swoją osobowość poprzez wizualny wygląd mogą kreować innych. I tak zazwyczaj bywa, dlatego modele zostali pokazani jako pupile na smyczach. Są pełni oddania a "główno dowodzący" maja świadomość swojej ogromnej władzy.

Mango 2010/2011

Mango chciało w ten sposób pokazać, że mają świadomość swojego sukcesu i nadal z precyzją będą kreować kolejne trendy. Nie bez znaczenia są również kolory, jakie wybrano w tej kolekcji oraz sesji zdjęciowej. Czerwień, grafit oraz biel - każdy z nich ma swoją symbolikę.

Mango 2010/2011

Mango 2010/2011

Sesja bardzo erotyczna z mnóstwem podtekstów. Wybrano erotyzm za afisz, bo jak wiadomo sex to najlepszy produkt marketingowy.

Redakcja poleca

REKLAMA