"Powstrzymać Spadek Liczby Urodzeń" -Biustonosz firmy Triumph

Według corocznych demograficznych danych statystycznych ogłoszonych przez Ministerstwo Zdrowia, Pracy i Opieki Społecznej Japonii w grudniu 2005r., wielkość populacji tego kraju spadła po raz pierwszy od roku 1899, kiedy to zaczęto gromadzić dane statystyczne. Spadek ten wywołał poważne obawy rządu, który w roku 1989 rozpoczął wdrażanie środków mających na celu pobudzić wzrost populacji. W geście wsparcia dla polityki rządu, firma Triumph stworzyła specjalną kolekcję zatytułowaną „ Powstrzymać Spadek Liczby Urodzin”, która ma na celu zwiększanie świadomości wśród młodych ludzi tego poważnego problemu, oraz pomóc w pozbyciu się lęku przed posiadaniem i wychowaniem dzieci.
/ 01.07.2006 13:43
bielizna

Triumph ma nadzieję na nadejście społeczeństwa, w którym młodzi ludzie zaczną brać pod uwagę posiadanie i wychowywanie dzieci!

Według corocznych demograficznych danych statystycznych ogłoszonych przez Ministerstwo Zdrowia, Pracy i Opieki Społecznej Japonii w grudniu 2005r., wielkość populacji tego kraju spadła po raz pierwszy od roku 1899, kiedy to zaczęto gromadzić dane statystyczne. Spadek ten wywołał poważne obawy rządu, który w roku 1989 rozpoczął wdrażanie środków mających na celu pobudzić wzrost populacji. W geście wsparcia dla polityki rządu, firma Triumph stworzyła specjalną kolekcję zatytułowaną „ Powstrzymać Spadek Liczby Urodzin”, która ma na celu zwiększanie świadomości wśród młodych ludzi tego poważnego problemu, oraz pomóc w pozbyciu się lęku przed posiadaniem i wychowaniem dzieci. Biustonosz „ Powstrzymać Spadek Liczby Urodzin” został pokazany publicznie w Tokio podczas pokazów prezentujących trendy w modzie na jesień/zima 2006.

Statystyki pokazują, że o ile dzisiaj starsi wiekiem obywatele wspierani są przez cztery osoby w wieku produkcyjnym, w latach trzydziestych XXI wieku „na jedną osobę starszą będą musiały pracować dwie osoby w wieku produkcyjnym”!!

Wspomniany wcześniej spadek ogólnej liczby urodzeń, częściowo wynika z dzisiejszego środowiska społecznego Japonii. W firmie Triumph w której wielu pracowników to kobiety, przywiązuje się dużą wagę do kobiecej kariery i planowania życia. Pod tym względem biustonosz – „Powstrzymać Spadek Liczby Urodzeń” odzwierciedla wiele idei, które symbolicznie reprezentują nadzieje kobiet związane z posiadaniem i wychowaniem dzieci.

Miseczki biustonosza zostały udekorowane w taki sposób, że wyraźnie pokazują kontrast między jasną i ciemną stroną demograficznego problemu.

Na prawej miseczce biustonosza firmy Triumph “Powstrzymać Spadek Liczby Urodzeń” znajdują się uśmiechnięte buźki czwórki dzieci, wspierających jedną staruszkę wyhaftowaną w górnej części mapy Japonii, w kolorze złotym. Na lewej miseczce mapa Japonii jest czarna z wyhaftowaną dwójką dzieci, które wydają się cierpieć i próbują wesprzeć staruszkę, która też wygląda na zmartwioną.
Miękkie, delikatne dla skóry dziecka frotte wykorzystane zostało na powierzchni miseczek biustonosza oraz do uszycia dopasowanych do niego szortów. Ponadto we wkładkach do miseczek umieszczone zostało potpourri o zapachu lawendowym, który ma działanie rozluźniające. Podtrzymujący sznureczek jest w kolorze czerwonym, który w Japonii kojarzony jest z zawiązywaniem węzła odganiającego złe duchy. Po obu stronach sznureczka przyczepione zostały bociany, symbolizujące płodność. Można je przesuwać po sznureczku, co powoduje, że włącza się kołysanka.

Biustonosz – „Powstrzymać Spadek Liczby Urodzeń” jest wyłącznie egzemplarzem pokazowym i nie zostanie wprowadzony do sprzedaży.


17-23 PAŹDZIERNIKA
szaleństwo zakupów
TYLKO W MANUFAKTURA ŁÓDŹ!
TYLKO W MANUFAKTURA ŁÓDŹ!
Wielkimi krokami nadchodzi wie... więcej»
Zobacz
+
TYLKO W MANUFAKTURA ŁÓDŹ!
Stacjonarnie

Wielkimi krokami nadchodzi wielkie święto mody, czyli Manufaktura Fashion Week (18-19.10). Motywem przewodnim wydarzenia będzie stylowe starcie pokoleń:  GenZ vs. Millennials. W programie m.in. pokazy z udziałem „silver” Golden Models, w tym sióstr ADiHD, czyli Mileny i Ilony Krawczyńskich, bitwy taneczne w choreografii Piotrovskich, a także rabaty i promocje w ramach ogólnopolskiej, największej akcji shoppingowej „Szaleństwo Zakupów”.

Oferta ważna:18 - 19.10.2024
Zobacz
Wysoki rabat = gwarancja 100% jakości
Wysoki rabat = gwarancja 100% jakości
Manicure hybrydowy z usunięcie... więcej»
Zobacz
+
Wysoki rabat = gwarancja 100% jakości
Online

Manicure hybrydowy z usunięciem poprzedniej stylizacji za 99 zł (taniej o 81 zł). Eyebar System PRO za 59 zł (taniej o 86 zł). Oferta dotyczy dwóch usług: Manicure hybrydowy z usunięciem poprzedniej stylizacji oraz Eyebar System PRO czyli idealne brwi. Oferta i szczegóły dostępne w salonach stacjonarnych.  

Cena regularna  manicure hubrydowego: 180 zł  

Cena regularna Eyebar System PRO: 145 zł

Oferta ważna:17 - 23.10.2024
Zobacz
-10% przy zakupie 2 sztuk
-10% przy zakupie 2 sztuk
Rabat -10% przy zakupie 2 sztu... więcej»
Kod rabatowy:JESIEN2024
Zobacz
+
-10% przy zakupie 2 sztuk
Online
Stacjonarnie

Rabat -10% przy zakupie 2 sztuk odzieży i więcej z kolekcji jesień-zima 2024/25. *Rabat łączy się z przeceną. Oferta i szczegóły dostępne w sklepach stacjonarnych i na solar.com.pl

Oferta ważna:17 - 23.10.2024
Kod rabatowy:JESIEN2024
Zobacz
Do -40% na najlepsze marki sportowe!
Do -40% na najlepsze marki sportowe!
Rabat do 40% na sprzęt, odzież... więcej»
Kod rabatowy:szalenstwo
Zobacz
+
Do -40% na najlepsze marki sportowe!
Online
Stacjonarnie

Rabat do 40% na sprzęt, odzież i akcesoria sportowe dostępny w sklepie stacjonarnym przy ulicy Malborskiej 47 w Homepark Targówek w Warszawie i na Sportano.pl. Szczegóły w sklepie i na stronie.

Oferta ważna:17 - 23.10.2024
Kod rabatowy:szalenstwo
Zobacz
Rabat na wszystko!
Rabat na wszystko!
-20% na wszystkie produkty Pha... więcej»
Kod rabatowy:SZALENSTWO2024
Zobacz
+
Rabat na wszystko!
Online

-20% na wszystkie produkty Pharmaceris dostępne na www.pharmaceris.com z kodem rabatowym. Promocje nie łączą się. Szczegóły na stronie. 

Oferta ważna:17 - 23.10.2024
Kod rabatowy:SZALENSTWO2024
Zobacz
-20% na MARKI PREMIUM
-20% na MARKI PREMIUM
Marki biorące udział w promocj... więcej»
Kod rabatowy:SZALENSTWO20
Zobacz
+
-20% na MARKI PREMIUM
Online

Marki biorące udział w promocji: Jorgobe, RAZZO, GIGI, NUME-LAB, EVOLVE. Rabat udzielony w czasie trwania promocji na w/w marki to minus 20%. Promocja nie łączy się z innymi rabatami. Rabat będzie bezpośrednio naliczany po wpisaniu kodu rabatowego SZALENSTWO20. Oferta i szczegóły dostępne na focusonbeauty.pl

Oferta ważna:17 - 23.10.2024
Kod rabatowy:SZALENSTWO20
Zobacz
REKLAMA