Na pokazie zaprezentowano kilka kreacji w stylu lat 80-tych oraz ubrań inspirowanych klimatami orientalnymi oraz japońskimi fasonami. Ich kolorystka była niezwykle urozmaicona. W kolekcji pojawił się modny w tym sezonie odcień koralu, kolor chabrowy, pudrowy róż, fuksja (intensywny, ciemny róż) oraz fiolet. Stroje zostały dopełnione fluorescencyjnymi dodatkami w postaci biżuterii, toreb i butów.
Mango zaprezentowało również specjalną kolekcję „Moments” z eleganckimi sukienkami stworzonymi na wyjątkowe okazje. Można było także obejrzeć wybrane modele z najnowszej, limitowanej kolekcji „Penelope & Monica Cruz” stworzonej przez znany hollywoodzki duet – zdobywczynię Oscara i jej siostrę.
Imprezę poprowadzili Ilona Felicjańska i Marcin Brylski – stylista Mango. Pokaz połączony był z akcją charytatywną, z której całkowity dochód przekazany został na rzecz Fundacji Niezapominajka Ilony Felicjańskiej, w celu sfinansowania rehabilitacji dzieci z porażeniem mózgowym.
Na pokazie obecni byli przedstawiciele i koordynatorzy marki w Polsce, goście ze świata mody i biznesu. Pojawili się także między innymi: Lidia Kopania, reprezentantka naszego kraju w konkursie Eurowizji oraz Misiek Koterski.
Weronika Ulicz
Fot. materiały prasowe
Fot. materiały prasowe