Osiemnastoletni Tomek Szmulewicz z agencji KS Management to pierwszy polski model, który pojawił się w kampanii marki Calvin Klein Jeans. Wystąpił w niej obok znanych modelek: Ani Jagodzińskiej i Natashy Poly.
Kampania marki Calvin Klein Jeans na sezon wiosna/lato 2009 chyba ze względu na klimat przywołujący na myśl „wyuzdany seks” lub w ogóle seks została zakazana w USA i... odbiła się głośnym echem w internecie.
Prowokacyjną i jak zwykle w przypadku dżinsów CK "wibrującą" seksem sesję zrealizowano w Los Angeles. Autorem zdjęć jest Steven Meisel - fotograf mody pracujący m. in. dla amerykańskiej i włoskiej edycji magazynu Vogue. Znany także dzięki kontrowersyjnej, erotycznej sesji zdjęciowej z Madonną w roli głównej oraz kampanii Versace, Valentino, czy Dolce & Gabbana oraz oczywiście wcześniejszych Calvina Kleina.
Tomka można także podziwiać w ostatnim wydaniu specjalnym magazynu Viva! Moda (na lato 2009), w którym ukazały się zdjęcia z wystawy przygotowywanej przez Zuzę Krajewską i Bartka Wieczorka podejmującym temat nagości. W roli głównej wystąpili właśnie polscy top modele. Te i inne prace duetu można oglądać już od 25 maja 2009 we wrocławskiej Galerii BWA DESIGN, akty Tomka i innych modeli (m. in. Jarka Piętki, o którym pisaliśmy już TUTAJ) od czerwca 2009 w warszawskim sklepie Horn & More.
We-dwoje.pl gratuluje i trzyma kciuki za wszystkich „naszych” walczących lub dobijających do światowej modelingowej czołówki.
Tekst:WU
Źródło: KS Management, Viva!Moda, nr 2 (83), lato 2009
Fot. KS Management