„Naszym celem było stworzenie oryginalnego konceptu modowego pod własną marką. Oddajemy w ręce naszych klientek pierwszą linię naszej produkcji z kolekcji wiosennej”- mówi Magdalena Mulet z firmy Pearl Fashion. Projektanci w ramach pierwszej debiutanckiej serii przygotowali 20 modeli ubrań, wśród nich znajdują się bluzy, kurtki, bluzki polo oraz spodnie.
Moda uliczna czyli Street Wear
Pearl Fashion czerpie swe inspiracje z miejskiego stylu życia. „Nasze ubrania kierujemy do kobiet, które lubią dynamiczne i aktywne życie. Nie ukrywam, że od miesięcy podglądaliśmy miejskie subkultury związane z ulicznymi sportami, undergroundowymi klubami i muzyką hip-hop. To ludzie, którzy bawią się miejską modą są dla nas najważniejszą inspiracją”- zaznacza Mulet.
Producent postawił przede wszystkim na wysoką jakość materiałów i dbałość o wykończenie
odzieży. „Zdecydowaliśmy zainwestować w polskich krawców i krajowe materiały. Szanujemy naszych klientów, dlatego zrezygnowaliśmy z „chińskiego szlaku” stosowanego przez wielu naszych konkurentów. Cała kolekcja została uszyta w Łodzi i w Warszawie”- przyznaje Tomasz Słomian, odpowiedzialny za produkcję.
Pearl- sklep internetowy
Pierwsza, wiosenna, kolekcja dostępna jest tylko w specjalnie przygotowanym sklepie internetowym pearlfashion.pl. E-sklep spełnia wszystkie rynkowe standardy. „Postawiliśmy na przejrzystość i prostotę nawigacji. Sklep jest bezpieczny i bardzo intuicyjny”- zaznacza Magdalena Mulet. Pomysłodawcy zdecydowali się również na budowę społeczności wokół marki Pearl Fashion. Dzień przed oficjalnym otwarciem sklepu uruchomiono fanklub na Facebooku, który będzie dostarczał internautom ciekawych miejskich wiadomości i dbał o zabawę w dobrym stylu.
Właściciele firmy zamierzają skoncentrować się na sprzedaży internetowej. „Sklep internetowy jest dla nas oknem na całą Polskę, jesteśmy jednak otwarci na współpracę z właścicielami butików i skateshopów z dużych polskich miast. Teraz zapraszamy aktywne kobiety na pearlfashion.pl”- zapowiada Słomian.
źródło: Pearl Fashion