W tej chwili marka cieszy się dużym powodzeniem, jak również rosnącą sprzedażą i dystrybucją w butikach na całym świecie. Patrizia Pepe osiągnęła stabilną pozycję na rynku m.in. dzięki nowatorskim projektom, świetnej jakości materiałom i kampaniom, które tworzone są z dużym rozmachem. Twarzą ostatnich kampanii reklamowych marki została polska modelka Kasia Struss. Kampanie reklamowe z jej udziałem można oglądać w polskiej i zagranicznej prasie. Kasia pojawia się w najważniejszych wydaniach magazynu Vogue. Odzież i dodatki sygnowane metką Patrizia Pepe często można podziwiać na okładkach magazynów Glamour, Vanity Fair, Glitter, Elle, Marie Claire, Grazia i wielu innych.
Kolekcje Patrizia Pepe odznaczają się minimalizmem połączonym z ciekawymi detalami. Ubrania i dodatki projektowane przez Patrizię Bambi są jednocześnie eleganckie i praktyczne, oryginalne i nowoczesne, gotowe do noszenia na każdą okazję. Kolekcje adresowane są przede wszystkim do kobiet nowoczesnych i odważnych, pogodzonych ze sobą, mających do siebie dystans, takich które stać na autoironię.
Filozofia marki opiera się na silnym ukierunkowaniu na świat mody, w którym Patricia Bambi - główna projektantka, tworzy indywidualną wizję młodej kobiety. W sygnowanych przez nią kolekcjach uwaga skupiona jest na przyjemności, którą można czerpać ze starannie dobranych detali. Jej styl harmonijnie przylega do ciała i duszy kobiet. Strój jest zawsze praktyczny i wygodny, odpowiedni na każdą porę dnia, elegancki i nowoczesny.
Kolekcja wiosna/lato 2008 charakteryzuje się linią blisko ciała, krótkimi sukienkami, kolorowymi rajstopy w mocnych, nasyconych kolorach i jak zawsze niestandardowymi rozwiązaniami krawieckimi. Wśród propozycji znajdziemy również szerokie spodnie i męskie kamizelki, szorty na kant i małe żakieciki, inspiracje modą sportową, także do obcasów. W śród kolorów głównie dominują ciekawe i śmiałe połączenia szarości, fuksji, beży, moreli i granatów.
Izabela Jabłonowska, stylistka