Spółka posiadając trzy znaczące na polskim rynku marki kobiece - MONNARI, PABIA, MOLTON i jest liderem w tym segmencie odzieży damskiej.
PABIA to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych marek na polskim rynku odzieżowym. Przeszło pięćdziesięcioletnie doświadczenie pozwoliło wypracować marce najwyższą jakość i renomę. Kolekcje PABII zdobywały nagrody i podbijały serca klientek.
W ubraniach tej marki wystąpiła m.in. polska reprezentacja kobiet na olimpiadzie w Atenach.
W okresie największej świetności PABIA posiadała kilkanaście sklepów firmowych w kraju, a blisko 50 procent wyrobów trafiało na eksport.
W efekcie przeinwestowania Spółkę postawiono w stan upadłości.
W lipcu 2006 roku „Monnari Trade’’ S.A. zakupiło markę PABIA od syndyka masy upadłościowej.
W roku 2007 rusza nowa, choć nawiązująca do długoletniej tradycji kolekcja marki PABIA.
PABIA to ekskluzywna, najwyższej klasy marka, kierowana do kobiet aktywnych zawodowo, po 30. roku życia. Gwarantuje szyk, wykwintność, nienaganny krój, perfekcyjne wykonanie. Najwyższej jakości tkaniny – szlachetne wełny, naturalne jedwabie, kaszmiry, nadają kolekcji ekskluzywnego charakteru. Klasyczne wzory wzbogacone są o akcenty trendów najnowszej światowej mody i najwyższej klasy dodatki.
Pierwsze 26 salonów firmowych oferujących kolekcję jesień - zima 2007/2008, zostanie otwartych do końca 2007 roku , kolejne w roku 2008. Powierzchnia salonu będzie się wahać od 80 m2 do 120 m2. Ekskluzywne wnętrze inspiruje do wyjątkowych zakupów. Wystrój stworzony został z kompozycji różnych stylów, od baroku po współczesność.