Nowo otwarte sklepy – Bain de Nuit, Miss Sixty, Stefanel

Fanki superkobiecych kolekcji na pewno ucieszą informacje o nowo otwartych warszawskich salonach takich marek jak włoskie Miss Sixty czy Stefanel. Bain de Nuit to z kolei znana francuska firma, dla której projektuje Chantal Temam ubierająca gwiazdy francuskiej muzyki, kina oraz mediów.
/ 18.02.2009 08:54
Fanki superkobiecych kolekcji na pewno ucieszą informacje o nowo otwartych warszawskich salonach takich marek jak włoskie Miss Sixty czy Stefanel. Bain de Nuit to z kolei znana francuska firma, dla której projektuje Chantal Temam ubierająca gwiazdy francuskiej muzyki, kina oraz mediów.

Bain de Nuit czyli “kąpiel nocą” w Blue City
Suknie wieczorowe i koktajlowe znanej we Francji marki Bain de Nuit, produkowane z najwyższej jakości jedwabiu, od początku lutego wzbogaciły ofertę salonów odzieżowych w warszawskim Blue City.

Po francusku nazwa marki bain de nuit oznacza nic innego jak „kąpiel nocą”. W pierwszym w Polsce salonie w Blue City będzie można podziwiać jej dzieła wykonane z doskonałego jedwabiu i ozdabiane kryształkami Swarovskiego. W ofercie salonu znajdą się również pojedyncze egzemplarze sukni ślubnych. Kolekcja będzie dostępna w pełnej gamie kolorystycznej. W niedługim czasie kolekcję uzupełnią również wieczorowe buty i torebki.

Nowo otwarte sklepy – Bain de Nuit, Miss Sixty, Stefanel

Nowy butik Miss Sixty w Klifie
Od niedawna w warszawskim Klifie można odwiedzać nowy butik marki Miss Sixty. Zajrzyj tam zwłaszcza jeśli jesteś typem miejskiej kobiety, która ceni niepowtarzalny wygląd, jest „glamour” i lubi wyróżniać się z tłumu. W salonie znajdziesz kolekcję jesienno-zimową przecenioną o połowę oraz najnowsze propozycje na sezon wiosenno-letni.

Nowo otwarte sklepy – Bain de Nuit, Miss Sixty, Stefanel

Miss Sixty to włoska firma odzieżowa, która zawsze tworzy ubrania w duchu najnowszych trendów. Nowy butik mieści się na pierwszym piętrze warszawskiego centrum handlowego Klif. Ubrania przeznaczone są dla kobiet, które świadomie kreują uwodzicielski styl oraz łączą swoją kobiecość, wolność i wiarę w siebie z doskonałą jakością.

Na zbliżający się wiosenno-letni sezon projektanci proponują luksusowe jedwabie oraz nylonowe dodatki, które dodają połysku i ożywiają kolory. Dominuje kobiecość – długie, romantycznie sukienki lub bombkowe tuniki eksponujące sylwetkę. W kolekcji nie zabrakło również dżinsu, który w tym sezonie podkreśla kobiece atuty i dodaje seksapilu. Hitem sezonu będą kombinezony, zarówno w krótkiej jak i dłuższej wersji. Paleta kolorów, poczynając od zieleni, fiołkowego i niebieskiego, a kończąc na klasycznych żeglarskich pasach, nadaje kolekcji świeżości.

Nowo otwarte sklepy – Bain de Nuit, Miss Sixty, Stefanel

Przykładowe ceny kolekcji:
  • Sukienka – 639 zł
  • Spodnie – 609 zł
  • Dżinsy – 759 zł
  • Spódnica ołówkowa – 559 zł
  • Płaszcz – 639 zł
  • Koszula – 439 zł
  • Pasek – 279 zł
  • Buty – 449 zł
  • Torebka – 359 zł

Stefanel czyli włoski glamour w Galerii Mokotów

Klika dni temu w warszawskiej Galerii Mokotów otwarto największy w stolicy salon włoskiej marki Stefanel. Sklep, z kolekcją damską i męską, zajmuje powierzchnię 162 mkw. Znajdziecie go na poziomie pierwszym, w sąsiedztwie salonu Swarovski.

Nowo otwarte sklepy – Bain de Nuit, Miss Sixty, Stefanel

Stefanel proponuje ubrania w stylu „casual chic” i kieruje je do młodych
i dynamicznych kobiet oraz mężczyzn, którzy przywiązują dużą wagę do najnowszych trendów w modzie.

Największym wyróżnikiem znajdujących się w ofercie sklepu ubrań są oryginalne dzianiny w bogatej gamie kolorystycznej, a także krótkie serie i zwracające uwagę wzornictwo. Wszystkie propozycje wzbogacane są o wyraźne akcenty młodzieżowe, trafiając w gusta osób ceniących styl up-to-date. Propozycje marki to kolekcje „total look” z bogatym asortymentem modeli oraz dodatków.

Zebrała: Weronika Ulicz
Fot. materiały prasowe