W latach 80-tych i 90-tych Reebok był powszechnie znany jako marka fitnessowa. W tym sezonie powraca do korzeni wprowadzając nową kolekcję produktów skierowanych do entuzjastów aerobiku.
Przekonany, że jest to najlepszy moment, aby nadać temu rodzajowi fitnessu nowy, świeży kierunek, Reebok przywraca część swoich kultowych modeli łącząc je z nowoczesnym designem. W ten sposób powstała kolekcja z jednej strony upamiętniającą przeszłość, a z drugiej zachowująca najnowocześniejsze rozwiązania gwarantujące funkcjonalność i styl.
O klimacie kolekcji
Produkty Reebok Aerobics łączą w sobie jasne kolory i warstwy, tworząc efektowne i energiczne modele. Kolekcja, zawierająca mocne wzory i graficzne elementy, została zaprojektowana tak, aby umożliwić kobietom wyrażanie siebie i swojego stylu w trakcie treningów.
“Aerobik to duża część historii Reeboka i obszar, który pozwolił nam stać się czołową marką w fitnessie kobiecym,” mówi Barbara Ebersberger, Vice President Reebok’s Studio Business Unit. „Poprzez powrót do aerobiku chcemy uczcić przeszłość, ale też budować ekscytującą przyszłość. Wykorzystaliśmy nasze kultowe modele, wzbogacając je o zabawne, nowoczesne i stylowe elementy, nie zapominając jednocześnie o kwestii funkcjonalności produktów. Jesteśmy zafascynowani tym w jaki sposób kobiety wykorzystują swoją energię, pasję i pewność siebie, dbając o swoją formę”