Drywash jest uzupełnieniem dotychczasowej oferty Top Secret i Troll o ubrania o charakterze bardziej sportowym. Grupa docelowa pozostaje ta sama, są to kobiety i mężczyźni w wieku 23-35 lat o średnich i średnich + dochodach, mieszkańcy dużych i średnich miast.
Unikalność marki stanowi wyjątkowy dobór oferty, łączącej sportowy charakter z modnym wyglądem. W kolekcji dominują tkaniny zapewniające komfort i wygodę. Formy ubrań są obcisłe (topy, getry, tuniki, lekkie bluzy ) lub luźne, współgrające z ruchami, ciała np. spodnie z obniżonym krokiem. Dla mężczyzn przygotowano funkcjonalne sportowe spodnie i koszulki, bluzy z kapturami. Odzież gotowa na maksymalny wysiłek (t-shirty spodenki, dzianinowe szorty) uszyta została z oddychających materiałów.
Ubrania Drywash są wygodne, idealne do uprawiania sportu i aktywnego spędzania wolnego czasu. Dają poczucie profesjonalizmu, zachowują modny styl, podkreślają atrybuty płci.
Premierowa wiosenna kolekcja pojawi się w sklepach w styczniu 2011. Będzie sprzedawana w sieci Top Secret & Friends, przez internet oraz w sklepach multibrandowych.
1
z
2
fot. serwis prasowy
Prezentacja marki drywash
2
z
2
fot. serwis prasowy
Prezentacja marki drywash