Nowa marka odzieżowa Drywash

Marka należy do G.K. Redan, właściciela znanych marek Top Secret i Troll, Oferuje odzież sportową będącą połączeniem wygody i najnowszych trendów w modzie.
/ 28.10.2010 07:33
Marka Drywash stworzona została dla ludzi młodych, ambitnych, którym zależy na atrakcyjnym wyglądzie i swobodzie w każdej sytuacji. Aktywnie spędzają czas, uprawiają sport (jazda na rowerze, jogging, fitness, taniec, siłownia, sztuki walki). Ubiór wyraża ich styl i podkreślenia osobowość.

Drywash jest uzupełnieniem dotychczasowej oferty Top Secret i Troll o ubrania o charakterze bardziej sportowym. Grupa docelowa pozostaje ta sama, są to kobiety i mężczyźni w wieku 23-35 lat o średnich i średnich + dochodach, mieszkańcy dużych i średnich miast.

Unikalność marki stanowi wyjątkowy dobór oferty, łączącej sportowy charakter z modnym wyglądem. W kolekcji dominują tkaniny zapewniające komfort i wygodę. Formy ubrań są obcisłe (topy, getry, tuniki, lekkie bluzy ) lub luźne, współgrające z ruchami, ciała np. spodnie z obniżonym krokiem. Dla mężczyzn przygotowano funkcjonalne sportowe spodnie i koszulki, bluzy z kapturami. Odzież gotowa na maksymalny wysiłek (t-shirty spodenki, dzianinowe szorty) uszyta została z oddychających materiałów.

Ubrania Drywash są wygodne, idealne do uprawiania sportu i aktywnego spędzania wolnego czasu. Dają poczucie profesjonalizmu, zachowują modny styl, podkreślają atrybuty płci.

Premierowa wiosenna kolekcja pojawi się w sklepach w styczniu 2011. Będzie sprzedawana w sieci Top Secret & Friends, przez internet oraz w sklepach multibrandowych.