Nostalgiczna aura jesiennego Paryża - F&F jesień/zima 2011

W czwartkowy wieczór, 12 maja 2011 r., w Warszawskim Centrum Expo XXI marka F&F zaprezentowała kolekcję Jesień/Zima 2011. Wiodącym motywem pokazu na nadchodzący sezon był Paryż - światowa stolica mody! I taki też był wybieg F&F: wyjątkowy, pełen energii, a zarazem jesiennej magii.
/ 26.05.2011 06:00

W czwartkowy wieczór, 12 maja 2011 r., w Warszawskim Centrum Expo XXI marka F&F zaprezentowała kolekcję Jesień/zima 2011. Wiodącym motywem pokazu na nadchodzący sezon był Paryż - światowa stolica mody! I taki też był wybieg F&F: wyjątkowy, pełen energii, a zarazem jesiennej magii.

Jesień/zima 2011 w F&F to przede wszystkim kontynuacja stylistyki lat 70-tych, w dwóch ciekawych odsłonach.

Casualowa linia „Woodland”, bazuje na dzwonach, dzianinowych midi sukienkach, swetrach
o wydłużonej linii, spódnicach o kroju „A”, czy stylowych płaszczach. Charakterystyczne będzie tu zestawienie sztruksów, futer, dzianin i jeansu. Linia utrzymana jest w kolorystyce karmelu, rustykalnej czerwieni, purpury i czekolady, w których przewijają się motywy kwiatowe i drobne wzory graficzne na dzianinach.

„Greenwich village” to bardziej elegancka linia inspirowana miejskim szykiem tamtych lat. Look „Greenwich village” bazuje na klasycznych krojach wykorzystujących bloki kolorystyczne lub duże, geometryczne printy. W palecie kolorów znajduje się płomienna czerwień, emaliowy błękit, pomarańcz i czekolada, na materiałach takich jak melton, dżersej i flanela. Kwintesencją linii będzie set składający się z dżersejowej sukienki, ponownie modnych kozaków i golfu – zdaniem projektantów marki - idealne zestawienie do biura.

„Jettseter” to uosobienie stylu gwiazd. W nadchodzącym sezonie F&F przenosi na ulice glamour look prosto z czerwonego dywanu! Zwiewne suknie, blisko skrojone marynarki i spodnie inspirowane męskim stylem to główna część linii. Istotne są też dodatki - najmodniejsze te futrzane! Futrzana etola doda charakteru każdej stylizacji - szczególnie, gdy będzie w intensywnych barwach. Prawdziwe gwiazdy nie mogą obyć się bez eleganckiego futra. W linii „Jettseter” znajdziemy całą ich gamę, od tych długich, o klasycznym kroju, aż po te bardziej oryginalne - krótkie, w odcieniach czerwieni. Kolorystyka Jettseterki to głównie czerń - zawsze modna, w tym sezonie przełamana odmianami czerwieni: odważnym karminem i zgaszonym pomarańczem. Drugim przewodnim kolorem jest szary - w tym odcieniu najlepiej sprawdzają się marynarki i klasyczne spodnie.

F&F tej jesieni stawia również na styl skandynawski. Linia „Nordic” to przede wszystkim oryginalne, grube sploty swetrów, które świetnie komponują się z dopasowanymi flanelowymi spodniami
o marchewkowym kroju. Jesień/Zima to również powrót do oversizeowych peleryn i katan. Styl „Nordic” to fokus na fakturę materiałów i podkreślenie kontrastu delikatnej bawełny i mocnych wełnianych splotów. Z jednej strony asymetryczne, szerokie propozycje, z drugiej krótkie sweterki
i kardigany, wszystko w ciepłych, naturalnych barwach: beżach, brązach i granatach.
Męska kolekcja to głównie dobrze dopasowane, aksamitne marynarki w odcieniach amarantu
i granatu. Na codzienny look mężczyzny F&F składają się ciepłe swetry, koszule zestawione z jeansem. Jesienią wracają również sztruksowe marynarki, obowiązkowo w odcieniach beżu.

O pokazie
Wieczór F&F to nie tylko najnowsze trendy. Zgromadzeni goście, dzięki oryginalnej scenografii
i aranżacji wnętrz, mogli poczuć się jak na ulicach Paryża. Pokaz oglądało ponad 450 gości, w tym duże grono przedstawicieli świata mediów, dziennikarze modowi oraz styliści. Jesienno-zimowym trendom przyglądali się również celebryci: pojawiła się m.in. Grażyna Wolszczak z Cezarym Harasimowiczem, Ada Fijał, Viola Kołakowska oraz Marysia Góralczyk. Goście, oprócz stylizacji zaproponowanych przez F&F, szczególną uwagę zwrócili na świetnie dobraną muzykę i choreografię, ogółem na profesjonalizm, jakim wyróżniał się pokaz.

Jesienna kolekcja F&F trafi do sklepów już w sierpniu. Więcej informacji na www.ffmoda.com oraz www.facebook.com/ffpolska.

Redakcja poleca

REKLAMA