Ostatnim razem projektantki Muses postawiły na czerń i biel, tym razem kampania reklamowa marki aż bije kolorem. „La donna è mobile”, czyli kobieta zmienną jest to tytuł słynnej arii opery Giuseppe Verdiego. Okazuje się, że właśnie to słynne hasło idealnie odzwierciedla idę, która towarzyszyła Agnieszce Komornickiej i Nataszy Urbańskiej podczas tworzenia propozycji MUSES na jesień/zimę 2013/2014.
Mobile to kolekcja dla kobiet, które lubią się zmieniać, lubią bawić się modą, kochają ruch i jednym ruchem dokonują zmian. Jesień i zima 2013/2014 w MUSES to pełnia różnorodnych form, które w zależności od nastroju czy też okazji można zmienić (przykładem jest tuniko-sukienka czy też swetro-sukienka). Rękawy 3/4, pomarańczowe lamówki pojawiające się w różnych miejscach na ubraniu to cechy charakteryzujące kolekcję. Elegancka, ponadczasowa czerń, camel czy też odcienie brązu to kolory dominujące w nowej kolekcji Muses.
Zobaczcie również:
Przegląd najmodniejszych spódnic na jesień 2013
Wrześniowe hity z Zary