Monnari - elegancka odzież dla kobiet

„MONNARI TRADE” S.A jest liderem na polskim rynku eleganckiej, markowej odzieży dla kobiet powyżej 30 roku życia. Posiada trzy znaczące na polskim rynku marki MONNARI, PABIA, MOLTON i jest liderem w tym segmencie odzieży damskiej.
/ 10.10.2007 12:49
„MONNARI TRADE” S.A jest liderem na polskim rynku eleganckiej, markowej odzieży dla kobiet powyżej 30 roku życia. Posiada trzy znaczące na polskim rynku marki MONNARI, PABIA, MOLTON i jest liderem w tym segmencie odzieży damskiej. Spółka posiada największą w tym segmencie sieć sprzedaży.

„MONNARI TRADE” S.A. od 20 grudnia 2006 r. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Model biznesowy Spółki koncentruje się na budowie i zarządzaniu markami, projektowaniu kolekcji, działaniach marketingowych związanych z promocją marki oraz sprzedaży towarów, przy jednoczesnym outsourcingu produkcji i rozwoju sieci sprzedaży.

Historia
Marka MONNARI istnieje na polskim rynku od 1998 roku, kiedy to powstała spółka cywilna o tej samej nazwie. Znakiem rozpoznawczym tej małej firmy odzieżowej były damskie bluzki. Pierwsze sukcesy rynkowe i zwiastuny rozpoznawalności marki wiązały się z tym właśnie asortymentem.
Spółka „MONNARI TRADE” S.A powstała w kwietniu 2000 roku. Wraz ze zmianą formy działalności rozpoczął się intensywny rozwój wzorcowni i działu projektantów. Pozwoliło to na tworzenie autorskich kolekcji , opartych na najnowszych trendach mody.
W ciągu kilku lat „MONNARI TRADE” S.A zbudowała jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek odzieżowych MONNARI , z największą w Polsce w tym segmencie własną siecią salonów sprzedaży.

Kolekcje MONNARI czterokrotnie zdobyły prestiżowy tytuł „Doskonałość Mody” magazynu Twój Styl - w roku 2001 za kolekcję dzienną, w roku 2002 za kolekcje dzienną, okrycia wierzchnie i dzianiny, w roku 2003 – za kolekcję dzienną i dzianiny. W roku 2006 Doskonałość Mody przyznana została w kategorii polska firma ekskluzywna – weekend.
Powodzenie kolekcji MONNARI, szybki rozwój własnej sieci detalicznej oraz konsekwentny wzrost przychodów i zysków firmy, dowiodły skuteczności Zarządu w realizacji zaplanowanej strategii . Aby w pełni wykorzystać możliwości rynkowe, Zarząd „MONNARI TRADE” S.A podjął decyzję o pozyskaniu kapitału poprzez wejście na Giełdę Papierów Wartościowych. Od grudnia 2006 Spółka notowana jest Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych S.A. Środki pozyskane w wyniku publicznej emisji przeznaczone zostają na budowę sieci sprzedaży, budowę centrum logistycznego oraz usprawnienie dystrybucji.
Dalsza strategia rozwoju „MONNARI TRADE” S.A zakłada rozwój portfela silnych marek.

Wzornictwo
Kolekcje MONNARI kierowane są do kobiet po trzydziestym roku życia, preferujących tzw. nowoczesną klasykę. Obejmują ubrania najwyższej jakości, wykonane ze szlachetnych tkanin (m.in. naturalne jedwabie, wełny, kaszmiry), o klasycznym kroju, jednak zaprojektowane z uwzględnieniem najnowszych trendów mody. Oferta obejmuje w każdym sezonie blisko 1000 wzorów, w różnych wariantach kolorystycznych (płaszcze, kurtki, żakiety, spódnice, spodnie, sukienki, bluzki, kamizelki, dzianiny). Wszystkie projekty spójnych kolekcji powstają w centrali Spółki w Łodzi, wykonanie zlecane jest producentom zewnętrznym.. Pozwala to na tworzenie unikalnych, w pełni autorskich kolekcji, zgodnych z najnowszymi, światowymi trendami mody. Atutem kolekcji jest spójność i krótkie serie oferowanych modeli. Odzież uzupełniana jest markowymi dodatkami (buty, torby, paski, biżuteria, okulary, szaliki, rękawiczki itp.), których charakter jest ściśle skorelowany z kolekcją odzieży proponowanej w danym sezonie. Elementy kolekcji można ze sobą dowolnie zestawiać i komponować, uzupełniając dodatkami. O atrakcyjności oferty MONNARI świadczy rynkowe powodzenie kolekcji.
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (93)
/14.02.2019 11:37
W dniu 13.02.2019 będąc w sklepie Monnari w Warszawie Targówek ul Głębocka wzięłam sukienkę czerwoną 3/4 rękaw z falbaną 5A_Flamenc DRE 1640-005 i oniemiałam. Z przodu plama po jedzeniu na dole brudna i pozaciągana, od środka brudna i w ogóle śmierdząca potem. Skandal Monnari gorsze od szmateksu. Takiej sukienki używanej prawdopodobnie na imprezie czy weselu sklep nie przyjąłby jako zwrotu, bo to widać na pierwszy rzut oka. Czyli personel wybiera sobie sukienki na np. wesela i potem używane brudne, przepocone wpycha się klientom. Byłam waszą klientką 20 lat i po tym fakcie jestem przerażona wizerunkiem Monnari. Zrobiłam zdjęcia, ale smrodu z tej sukienki nie oddają. Proszę sprowadzić sukienkę do centrali i zobaczyć co oferujecie klientom. Wstyd
/01.12.2018 09:28
Kupiłam czerwony sweter. Jak go delikatnie zamoczyłam to woda momentalnie zrobiła się krwisto czerwona. Byłam klientką od wielu lat i firma schodzi na przysłowiowe psy. Kiedyś towar pierwszej jakości a teraz porażka. Mechacenie się swetrów to norma. POŻEGNAŁAM się z Monnari na zawsze. Sklepy Monnari omijać szerokim łukiem.
/21.11.2018 01:29
Kiedyś piękne projekty ( prawdziwych projektantów jak na moje wyczucie i znajomość stylu łódzkich artystów) dobre materiały - wełna, jedwab, len ,skóra. Teraz polyester, akryl i polyamid w fasonach dzidzia - piernik! Mieszkam od wielu lat poza granicami Polski i zawsze byłam dumna z jakości polskich ubrań, niestety kolejne w odstawkę razem z Solar.
POKAŻ KOMENTARZE (90)