Ubrania z afrykańskiej bawełny sygnowanej logo „Cotton made in Africa” dostępne są w sprzedaży w czerwcu, w sklepach i stoiskach Tchibo oraz w sklepie internetowym www.tchibo.pl. „Cotton made in Africa” to projekt, który wspiera rozwój rolnictwa w Afryce.
Kupując produkt oznaczony logo „Cotton made in Africa” przyczyniasz się aktywnie do ochrony środowiska i zdrowia oraz do poprawy życia wielu afrykańskich rolników i ich rodzin.
Dla ponad 20 milionów mieszkańców Afryki uprawa bawełny stanowi główne źródło dochodu. Projekt „Cotton made in Africa” wspiera afrykańskich plantatorów bawełny w rozwijaniu i prowadzeniu zrównoważonej produkcji. Dzięki temu oferowane przez nich produkty wyróżniają się wysoką jakością i zwiększają swoją konkurencyjność w skali międzynarodowej.
W ramach projektu prowadzone są również działania, które pomagają zapewnić i rozszerzyć rynki zbytu dla afrykańskiej bawełny pochodzącej z takich krajów jak Benin, Burkina Faso, Mozambik i Zambia. Projekt jest realizowany przez „Aid by Trade Foundation”, założoną w 2005 r. Tchibo przystąpiło do projektu „Cotton made in Africa” w 2008 r. i jest jednym z członków komitetu doradczego (advisory board) fundacji. W ciągu ponad dwóch lat współpracy wyprodukowało ponad milion ubrań i tekstyliów z bawełny pochod¬zącej z projektu „Cotton made in Africa”.
W czerwcu, w kolekcji „Kolory Afryki” kolejne ubrania z afrykańskiej bawełny oznaczonej logo „Cotton made in Africa” dostępne są w sprzedaży, w sklepach i na stoiskach Tchibo oraz w sklepie internetowym www.tchibo.pl. W skład kolekcji „Kolory Afryki” wchodzą koszulki, sukienki, swetry, spodnie, szorty, topy oraz tuniki w tonacji lilia, brąz, zieleń, czerń, biel oraz pomarańcz. Ich zakup przyczynia się do rozwoju projektu „Cotton made in Africa”, który jest szansą na poprawę warunków życia wielu afrykańskich rolników oraz ich rodzin.
Więcej informacji o projekcie na stronie www.cottonmadeinafrica.org