Warszawa, 23 kwietnia 2007 r. Tchibo wspólnie ze znanym projektantem Michaelem Michalskym wprowadza na rynek nową markę odzieży Mitch & Co. Ubrania Mitch & Co. skierowane są do ludzi młodych wiekiem i duchem, świadomych mody, którzy mają wyczucie indywidualnego stylu. Charakteryzują się podkreślającymi kształty cięciami, prostym i autentycznym stylem, z którego znany jest projektant. – Z pewnością istnieje nisza na rynku europejskim w obszarze modnych ubrań typu „basics” – i to właśnie w niej chcemy się znaleźć – powiedział Michael Michalsky, podsumowując koncepcję kreatywną pierwszej kolekcji Mitch & Co.
Michael Michalsky znany jest ze swojego oryginalnego stylu, rozpoznawalnego dzięki łączeniu ekstrawaganckiego haute couture z dobrej jakości ubraniami typu „basics”. Pierwsza, letnia kolekcja Mitch & Co. to modna, sportowa odzież na co dzień, wykorzystująca kreatywne pomysły projektanta. Damskie i męskie ubrania Mitch & Co. są doskonałe dla każdego, kto chce przemycić nutkę lata do swojej garderoby. Przypadną do gustu osobom, które doceniają wysokiej jakości materiały, doskonałe wykonanie i dbałość o detale, ale chętnie kupują produkty w atrakcyjnych cenach.
Kolekcja Mitch & Co. dostępna będzie w sklepach i na stoiskach „Tchibo. Co tydzień w nowym świecie” od środy 6 czerwca 2007 r. do wyczerpania asortymentu. Dodatkowe informacje o kolekcji i projektancie na stronie www.mitch-co.net
Satysfakcjonujące partnerstwo
Michael Michalsky był przez ponad 11 lat najważniejszym projektantem marki Adidas i sprawił, że torby MCM były na szczytach popularności w świecie mody. Obecnie wykorzystuje swoją kreatywność i wieloletnie doświadczenie do projektowania ubrań sygnowanych marką Mitch & Co. Dzięki partnerstwu ze znanym projektantem, Tchibo chce dotrzeć do młodszych konsumentów.
- Michael Michalsky jest z pewnością jednym z najbardziej kreatywnych niemieckich projektantów na międzynarodowej arenie mody – stwierdza dr Thomas Vollmoeller, Przewodniczący Działu Produktów Nieżywnościowych, Tchibo GmbH.
Michael Michalsky korzysta ze znanej marki sklepów Tchibo i silnej dystrybucji. – Ideą Mitch & Co. jest stworzenie luźnego i modnego stylu, odpowiedniego dla każdego. Dzięki swojej imponującej sieci sprzedaży Tchibo jest dla mnie idealnym partnerem biznesowym – wyjaśnia projektant.
Innowacyjność i oryginalność: moda Tchibo
Tchibo od połowy lat 80. z sukcesem oferuje modną odzież. Jest jednym z dziesięciu czołowych sprzedawców detalicznych mody w Niemczech. Ma w ofercie około 25 różnych kolekcji dla mężczyzn, kobiet, dzieci, bielizny damskiej, akcesoriów, biżuterii i odzieży sportowej, które oferuje w systemie tygodniowych, tematycznych kolekcji.
Kolekcje Mitch & Co. są poszerzeniem oferty mody Tchibo. Będą wprowadzane na rynek kilkakrotnie w roku, a każdej z nich będzie towarzyszył określony temat przewodni.
Tchibo. Co tydzień w nowym świecie
Pierwsze sklepy i stoiska „Tchibo. Co tydzień w nowym świecie” powstały w Polsce w 2005 r. Obecnie sieć składa się z 9 sklepów i ponad 50 stoisk. Adresy sklepów i stoisk znajdują się na stronie www.systemtchibo.pl
W sklepach i na stoiskach Tchibo co tydzień oferuje klientom nowe, limitowane, tematycznie dobrane kolekcje produktów. Obejmują one niemal wszystkie kategorie artykułów. W jednym tygodniu może być to sprzęt gospodarstwa domowego, w następnym narzędzia ogrodnicze, a w kolejnych sprzęt sportowy czy elektronika.
W każdej kolekcji jest do kupienia około 25-30 produktów, które pasują do siebie i się uzupełniają, są praktyczne i innowacyjne. Dostępne są w atrakcyjnych cenach. Wszystkie zostały zaprojektowane i wyprodukowane specjalnie dla Tchibo.
Tchibo reprezentuje unikalny model biznesowy: łączy specjalistyczną wiedzę w zakresie kawy z innowacyjnymi produktami konsumenckimi oferowanymi w cyklu tygodniowym. Od wielu lat jest liderem na rynku kawy w Polsce. W swojej ofercie ma kawy mielone, rozpuszczalne, cappuccino i miksy. W Polsce Tchibo ma palarnię kawy w Markach.
Tchibo to jedna z największych sieci detalicznych w Europie. We wrześniu 2005 r. firma otworzyła w Polsce pierwszy sklep i stoisko „Tchibo. Co tydzień w nowym świecie”. W naszym kraju sieć sprzedaży artykułów nieżywnościowych obejmuje 9 sklepów i ponad 50 stoisk. W tym roku planowany jest dalszy, dynamiczny rozwój sieci.
Tchibo jest również cenionym w Polsce pracodawcą. Zatrudnia ponad 400 osób.