Matthew Williamson ponownie w H&M - lato 2009

Już od 14 maja autorska kolekcja Matthew Williamsona dla H&M będzie jeszcze bogatsza, dzięki czemu lato 2009 będzie wyjątkowo ciekawe.
/ 11.05.2009 22:39

Już od 14 maja autorska kolekcja Matthew Williamsona dla H&M będzie jeszcze bogatsza, dzięki czemu lato 2009 będzie wyjątkowo ciekawe. Limitowana kolekcja Williamsona, która 23 kwietnia pojawiła się w wybranych sklepach H&M, będzie miała kontynuację.

Ten znany londyński projektant przygotował letnią kolekcję, która będzie dostępna w około 1600 sklepach H&M na całym świecie. Po raz pierwszy w historii, kolekcja designerska będzie osiągalna dla wszystkich klientów H&M, przez dłuższy czas. Co więcej, po raz pierwszy w swojej karierze, Williamson stworzył kolekcję męską.

Kolekcja letnia lansuje prawdziwie wakacyjny styl życia. Sylwetkę łagodzą długie, zwiewne sukienki, bluzki i tuniki z lekkich tkanin, a paletę barw, zaczerpniętą z kolorystyki pawich piór, ocieplają czerwone i różowe akcenty. Jeśli chodzi o linię męską, wyobraźmy sobie Anglika, który bywał w świecie i czerpał z niego inspiracje, by znaleźć swój własny styl. Mam nadzieję, że udało mi się ukazać świat Matthew Williamsona i zapewnić wspaniałe możliwości kompletowania garderoby latem 2009 – mówi Matthew Williamson o swojej kolekcji.

Matthew Williamson ponownie w H&M – lato 2009

Damska kolekcja Matthew Williamson for H&M - lato 2009

Kolekcja jest pełna kolorów i szczęścia. Jest elegancka, ale w swobodny sposób, nieco w stylu artystycznej bohemy z wpływami etnicznymi. Jesteśmy też bardzo szczęśliwi, że Matthew stworzył dla nas pierwszą w swojej karierze linię męską. Myślę, że będzie to coś bardzo niezwykłego. Czeka nas wspaniałe, stylowe lato – komentuje Margareta van den Bosch, Creative Advisor, H&M.

W kolekcji Matthew Williamsona dla H&M nadejście lata symbolizują luźne fasony, zwiewne tkaniny i „eksplozja” gorących barw. Charakterystyczne pawie pióra zdobiące rękawy tuniki są tak samo wyjątkowe jak w pokazowych kolekcjach Williamsona. Podobnie neonowe kolory ozdób, grające na tle świeżej bieli ubrań. Marszczony top i sukienka w papugi wyglądają świetnie zarówno na miejskiej ulicy, jak i w otoczeniu słonecznej willi. Strukturę uzupełnia jaskrawa, różowa kamizelka, a dżinsy odświeżono miętową zielenią i wspaniałą czerwienią.

Elegancko, choć nadal swobodnie będzie można się poczuć w sukience ze skrzyżowanymi na plecach ramiączkami, a kiedy zrobi się naprawdę gorąco, nieodzowna na plażę będzie kimonowa tunika w pawie motywy i cieniowane nadruki. Williamson zaprojektował też trzy modele strojów kąpielowych: kostium jednoczęściowy dla pań, które kochają wodę oraz stroje bikini dla tych, które lubią się pokazać. Dodatki w postaci okularów przeciwsłonecznych, marszczonych chust, ręczników plażowych i etui na paszport (!) to gwarancja stylowo spędzonego lata.

Matthew Williamson ponownie w H&M – lato 2009

Matthew Williamson w roli modela w ubraniach ze swojej pierwszej męskiej kolekcji zaprojektowanej dla H&M - lato 2009

Tworząc kolekcję męską Williamson czerpał inspirację z własnej garderoby, mieszając styl wytwornego, młodego dżentelmena z gorącymi kolorami i godnymi pozazdroszczenia wpływami etnicznymi. Starałem się zastosować stylistyczne zestawienie wpływów globalnych z kwintesencją stylu angielskiego – podkreśla sam projektant. Marynarki z gniecionego płótna najlepiej prezentują się z koszulami w kubańskie nadruki, są też dżinsy w kolorze ostrego błękitu i różu. Nierównomiernie farbowane swetry są w odcieniach fioletu i różu, a na T-shircie znajdziemy charakterystyczny pawi motyw Williamsona. Na plażę wkładamy bermudy lub krótkie kąpielówki, a całości dopełnia dodatek – specjalność Williamsona – wielka, marszczona chusta.

Przykładowe ceny kolekcji damskiej: tunika 299 zł, bluzka 179 zł, marszczona sukienka 249 zł, kamizelka 249 zł, dżinsy 199 zł, kimono 599 zł, kostium kąpielowy 99 zł, chusta 79.90 zł.

Przykładowe ceny kolekcji męskiej: gnieciona marynarka 399 zł, koszula 119 zł, dżinsy 199 zł, sweter 149 zł, szorty 149 zł, kąpielówki 99 zł.

 Źródło: materiały prasowe H&M

Redakcja poleca

REKLAMA