Żubrówka każdej zimy zaskakuje swoich konsumentów. Teraz, ta jedna z najbardziej znanych za granicą polskich marek, zaprosiła do współpracy najmodniejszą parę polskiego show biznesu - Karolinę Malinowską i Oliviera Janiaka. Znany prezenter i modelka są projektantami kolekcji „Żubranek” na karnawał 2010. Ubrali Żubrówkę w dwie imprezowe kreacje: dla Niej i dla Niego, realizując jednocześnie swoje marzenia o stworzeniu autorskiej kolekcji ubrań.
Propozycja przygotowania kreacji dla marki Żubrówka była dla Oliviera i Karoliny dużym wyzwaniem. Prace nad projektem trwały kilka miesięcy, w tym czasie powstało bardzo wiele ciekawych pomysłów. - Orientacja w modowych trendach, szkice pierwszych pomysłów, przygotowania do uszycia ubranek i wreszcie efekt końcowy przypominały tworzenie prawdziwej kolekcji ubrań – mówi Janiak. – Projektowanie „Żubranek” było wspaniałą zabawą i zupełnie nowym doświadczeniem – zaznacza Malinowska.
- Karolina i Olivier to ikony stylu i mody w Polsce. Zaproszenie takich osobowości do stworzenia opakowania na butelkę jest moim zdaniem bardzo dobrym i trafionym pomysłem. Podoba mi się w projektach „Żubranek” podkreślenie smukłości butelki, która daje projektantowi duże możliwości twórcze – ocenia przedsięwzięcie Mariusz Przybylski, projektant mody.
Olivier Janiak stworzył tegoroczne „Żubranko” dla Niego. Jego projekt jest odbiciem najnowszych trendów w modzie męskiej. – Postawiłem na skórę i suwaki jako jedne z bardziej wyrazistych elementów w modowych tendencjach na karnawał 2010 – opowiada o swoim projekcie Olivier Janiak. Materiał, z którego uszyta została męska wersja „Żubranka” ściśle nawiązuje do przyrody i natury, elementów mocno związanych z Żubrówką.
Karnawałowe „Żubranko” w wersji dla kobiet jest kwintesencją kobiety glamour. Projektując je, Karolina Malinowska, wykorzystała doświadczenie, jakie zdobyła jako modelka pracując z międzynarodowymi kreatorami mody. – Chciałam, aby „Żubranko” dla Niej podkreślało kobiece wdzięki i było pociągające. Zdecydowałam się wykorzystać błyszczące kamienie i kuszące przezroczystości. W swojej koncepcji chciałam oddać także międzynarodowe uznanie Żubrówki – dodaje Karolina Malinowska.
- To już trzecia edycja ubranek dla Żubrówki, która pojawi się na rynku. Poprzednie Żubranka zostały entuzjastycznie przyjęte przez konsumentów. Dlatego postanowiliśmy ponownie ubrać Żubrówkę, ale tym razem podeszliśmy do projektu źdźbło inaczej. Żubrówka, która jest marką dla kobiet i mężczyzn założy kreacje dla Niej i dla Niego. Do współpracy zaprosiliśmy Karolinę Malinowską i Oliviera Janiaka, którzy bardzo dobrze orientują się w świecie mody, life stylu i w najnowszych trendach. Uchodzą także za najmodniejszą parę w Polsce. Wyjątkowa marka zyskała po raz kolejny wyjątkową oprawę – tym razem karnawałową - wyjaśnia Paweł Sobalak, Brand Manager marki Żubrówka.
Limitowana edycja „Żubranek” już wkrótce pojawi się w wybranych sklepach.
Źródło: Materiały prasowe