Letnia kampania M&S dla kolekcji Autograph, z udziałem wyrafinowanej Rosie Huntington-Whiteley i charyzmatycznego Ryana Reynoldsa, emanuje jasnymi, szlachetnymi barwami i swobodną, wakacyjną elegancją. Projektanci M&S zadbali o to, by ubrania z tej kolekcji dobrze prezentowały się zarówno w pracy, w eleganckiej restauracji na Lazurowym Wybrzeżu jak i na wieczornym spacerze po mieście. Jej trzon stanowią ołówkowe spódnice, proste, świetnie skrojone sukienki, szerokie spodnie zestawiane ze zwiewnymi bluzkami, jasne barwy i lekkie, często ażurowe tkaniny.
1
z
14
Marks & Spencer - lato 2013
2
z
14
Marks & Spencer - letnie trendy 2013
3
z
14
Marks & Spencer - letnie trendy 2013
4
z
14
Marks & Spencer - letnia kampania
5
z
14
Marks & Spencer - lato 2013
6
z
14
Marks & Spencer - letnie trendy 2013
7
z
14
Marks & Spencer - lato 2013
8
z
14
Marks & Spencer - letnie trendy 2013
9
z
14
Marks & Spencer - letnia kampania
10
z
14
Marks & Spencer - letnie trendy 2013
11
z
14
Marks & Spencer - letnie trendy 2013
12
z
14
Marks & Spencer - letnie trendy 2013
13
z
14
Marks & Spencer - lato 2013
14
z
14