La Mania "Bon appetit"

Tej wiosny La Mania serwuje energetyczny modowy koktajl ze świeżych malin i cytrusów
/ 28.03.2011 15:03
21 marca w wyjątkowych przestrzeniach Arkad Kubickiego odbył się pierwszy pokaz domu mody La Mania, kolekcji wiosna/lato 2011. Za kształt kolekcji odpowiadają twórczynie domu mody La Mania: Joanna Przetakiewicz, dyrektor kreatywna marki oraz Magdalena Butrym, jedna z najzdolniejszych projektantek młodego pokolenia.

Aby skosztować najnowszej kolekcji La Mania, „Bon Appetit” przybyło wiele znamienitości ze świata mody, sztuki, biznesu oraz polityki. Wśród gości można było spotkać: Katarzynę i Zbigniewa Niemczyckich, wicemarszałka Jerzego Wenderlicha, Pawła Poncyliusza, Bożenę Walter, Małgorzatę Niezabitowską, Monikę Olejnik z Tomaszem Ziółkowski, Jolantę Pieńkowską, Katarzynę Skrzyneckę z Marcinem Łopuckim, Nataszę Urbańskę z Januszem Józefowiczem, Magdalenę Boczarską, Tomasza Karolaka, Łukasza Garlickiego.

Na pokazie pojawili się najważniejsi projektanci: Paprocki & Brzozowski, Dawid Woliński, Tomasz Ossoliński, Agata Koschmieder, Maciej Zień, Gosia Baczyńska, Teresa Rosati i Łukasz Jemioł. A w kreacjach z najnowszej kolekcji marki La Mania wystąpiły m.in. twórczynie marki Joanna Przetakiewicz i Bagdalena Butrym, a także Natasza Urbańska, Małgorzata Socha, Edyta Olszówka, Hanna Lis, Aldona Wejchert.

Kolekcję „Bon Appetit” podobnie jak premierową kolekcję marki charakteryzowały przede wszystkim minimalizm i  klasyka. Poza stonowanymi barwami: biel, kremy, piaskowe kolory, królowały najmodniejsze w tym sezonie neonowe, soczyste kolory: oranże, limonki, maliny, a także „słodkie”: czekolada i toffi. Dominują zwiewne oraz przezroczyste materiały: jedwabie, szyfony przełamane łączeniami ze skóry. Nowością są sukienki typu maxi oraz kombinezony.

Pokaz kolekcji został poprzedzony premierą etiudy filmowej o modzie w reżyserii Xawerego Żuławskiego ze znakomitą muzyką Jana AP Kaczmarka, który osobiście przywitał zgromadzonych gości. Dla tych, którzy nie mogli osobiście uczestniczyć w wydarzeniu, pokaz był dostępny do obejrzenia na żywo na fanpage’u marki oraz stronie internetowej www.lamania.eu.

Pierwszego dnia wiosny odbyła się jeszcze jedna premiera – otwarcie sklepu internetowego. Od teraz klientki La Mania z całej Polski, a nawet z całego świata będą mogły bez przeszkód robić zakupy w La Mania. Sklep posiada funkcję wirtualnej przymierzalni, która umożliwia wirtualne dopasowanie zarówno fasonu, jak i koloru. By „przymierzyć” którąś z kreacji, wystarczy komputer z dostępem do sieci, kamera internetowa oraz znajomość adresu strony internetowej firmy: www.lamania.eu.

Partnerami tego wyjątkowego wydarzenia byli: Viva, Porsche, Bobbi Bown, Coca- Cola Light, HP, ALDO, Comforty oraz Vodka Chopin. Patronat medialny objęli: telewizja TVN, Onet.pl, Plejada.pl, Chilli ZET oraz Art. & Business.



Podziękowania dla sponsorów wydarzenia: Porsche, Coca Cola Light, HP, meble Comforty

Redakcja poleca

REKLAMA