Aby skosztować najnowszej kolekcji La Mania, „Bon Appetit” przybyło wiele znamienitości ze świata mody, sztuki, biznesu oraz polityki. Wśród gości można było spotkać: Katarzynę i Zbigniewa Niemczyckich, wicemarszałka Jerzego Wenderlicha, Pawła Poncyliusza, Bożenę Walter, Małgorzatę Niezabitowską, Monikę Olejnik z Tomaszem Ziółkowski, Jolantę Pieńkowską, Katarzynę Skrzyneckę z Marcinem Łopuckim, Nataszę Urbańskę z Januszem Józefowiczem, Magdalenę Boczarską, Tomasza Karolaka, Łukasza Garlickiego.
Na pokazie pojawili się najważniejsi projektanci: Paprocki & Brzozowski, Dawid Woliński, Tomasz Ossoliński, Agata Koschmieder, Maciej Zień, Gosia Baczyńska, Teresa Rosati i Łukasz Jemioł. A w kreacjach z najnowszej kolekcji marki La Mania wystąpiły m.in. twórczynie marki Joanna Przetakiewicz i Bagdalena Butrym, a także Natasza Urbańska, Małgorzata Socha, Edyta Olszówka, Hanna Lis, Aldona Wejchert.
Kolekcję „Bon Appetit” podobnie jak premierową kolekcję marki charakteryzowały przede wszystkim minimalizm i klasyka. Poza stonowanymi barwami: biel, kremy, piaskowe kolory, królowały najmodniejsze w tym sezonie neonowe, soczyste kolory: oranże, limonki, maliny, a także „słodkie”: czekolada i toffi. Dominują zwiewne oraz przezroczyste materiały: jedwabie, szyfony przełamane łączeniami ze skóry. Nowością są sukienki typu maxi oraz kombinezony.
Pokaz kolekcji został poprzedzony premierą etiudy filmowej o modzie w reżyserii Xawerego Żuławskiego ze znakomitą muzyką Jana AP Kaczmarka, który osobiście przywitał zgromadzonych gości. Dla tych, którzy nie mogli osobiście uczestniczyć w wydarzeniu, pokaz był dostępny do obejrzenia na żywo na fanpage’u marki oraz stronie internetowej www.lamania.eu.
Pierwszego dnia wiosny odbyła się jeszcze jedna premiera – otwarcie sklepu internetowego. Od teraz klientki La Mania z całej Polski, a nawet z całego świata będą mogły bez przeszkód robić zakupy w La Mania. Sklep posiada funkcję wirtualnej przymierzalni, która umożliwia wirtualne dopasowanie zarówno fasonu, jak i koloru. By „przymierzyć” którąś z kreacji, wystarczy komputer z dostępem do sieci, kamera internetowa oraz znajomość adresu strony internetowej firmy: www.lamania.eu.
Partnerami tego wyjątkowego wydarzenia byli: Viva, Porsche, Bobbi Bown, Coca- Cola Light, HP, ALDO, Comforty oraz Vodka Chopin. Patronat medialny objęli: telewizja TVN, Onet.pl, Plejada.pl, Chilli ZET oraz Art. & Business.
Podziękowania dla sponsorów wydarzenia: Porsche, Coca Cola Light, HP, meble Comforty
1
z
12
fot. serwis prasowy
Pokaz La Mania "Bon appetit"
2
z
12
fot. serwis prasowy
Pokaz La Mania "Bon appetit"
3
z
12
fot. serwis prasowy
Pokaz La Mania "Bon appetit"
4
z
12
fot. serwis prasowy
Pokaz La Mania "Bon appetit"
5
z
12
fot. serwis prasowy
Pokaz La Mania "Bon appetit"
6
z
12
fot. serwis prasowy
Pokaz La Mania "Bon appetit"
7
z
12
fot. serwis prasowy
Pokaz La Mania "Bon appetit"
8
z
12
fot. serwis prasowy
Pokaz La Mania "Bon appetit"
9
z
12
fot. serwis prasowy
Joanna Przetakiewicz
10
z
12
fot. serwis prasowy
Pokaz La Mania "Bon appetit"
11
z
12
fot. serwis prasowy
Janusz Józefowicz i Natasza Urbańska
12
z
12
fot. serwis prasowy
Edyta Olszówka i Joanna Przetakiewicz