Kulisy sesji zdjęciowej z Anną Jagodzińską

Zobacz jak powstawała sesja zdjęciowa najnowszej jesienno-zimowej kolekcji Simple
/ 02.08.2010 07:45
Twarzą marki SIMPLE po raz drugi została topmodelka Anna Jagodzińska.

Polka jest na 7 miejscu w światowym rankingu modelek TOP Models. Ma na koncie kilka okładek magazynu VOGUE, w tym jako jedyna polka okładkę amerykańskiego wydania (maj 2009), na której pojawiła się razem z Natalią Vodianova i Liya Kebede. Jednak dla niej spełnieniem zawodowych ambicji była okładka włoskiego Vogue’a (styczeń, 2009), którą sfotografował Steven Meisel. W kwietniu tego roku ukazała się jej sesja w NUMERO (zdjęcia Greg Kadel).

"Oczywiście przy wyborze Ani Jagodzińskiej na twarz naszej kampanii miała znaczenie jej międzynarodowa kariera, okładki Vogue i udział w światowych kampaniach reklamowych, ale wybrałyśmy Anię także dlatego, że bardzo nam się podoba jej intelektualny typ urody, a także dynamiczne gesty, które bardzo dobrze oddają na zdjęciach charakter naszych kolekcji. Doceniamy również jej osobowość i ambicje zawodowe. Jest nowoczesną, młodą kobietą i tak zaprezentowała nasze ubrania. Ania nie poprzestaje na modelingu, w tym roku zaczyna w Nowym Yorku szkołę aktorską, zapisała się na kurs kreatywnego pisania. Jest dla nas też miłe, że lubi nasze ubrania i nosi „SIMPLA" także po pracy" - mówią projektantki marki SIMPLE Lidka Kalita i Maja Palma.

Ania wzięła również udział w kampaniach reklamowych: BCBG Max Azria, IBlues, M Missoni, Moschino, Patrizia Pepe, Pinko, Pollini, CALVIN KLEIN, TOM FORD (perfumy, okulary), TOMMY HILFIGER, DONNA KARAN, DAVID YURMAN (biżuteria), STELLA MCCARTNEY (perfumy), PRADA (perfumy). W tym sezonie wystąpiła również w międzynarodowej kampanii telewizyjnej perfum DOLCE & GABBANA.

Kampania SIMPLE
Projekt kolekcji: Lidia Kalita i Maja Palma
Modelka: Anna Jagodzińska
Zdjęcia: Marcin Tyszka
Stylizacja: Agnieszka Ścibior
Makijaż: Wilson
Fryzury: Robert Kupisz

Redakcja poleca

REKLAMA