Krzysztof Hołowczyc ambasadorem marki Atlantic w Europie

10 lutego 2009 roku w salonie Time Trend Prestige w Warszawie odbyła się konferencja prasowa, podczas której Krzysztof Hołowczyc został ogłoszony ambasadorem marki Atlantic w Europie. Wydarzenie zgromadziło liczne grono dziennikarzy i celebrities.
/ 12.02.2009 09:28
10 lutego 2009 roku w salonie Time Trend Prestige w Warszawie odbyła się konferencja prasowa, podczas której Krzysztof Hołowczyc został ogłoszony ambasadorem marki Atlantic w Europie. Wydarzenie zgromadziło liczne grono dziennikarzy i celebrities.

Goście podziwiali również wystawę największej, jedynej w Europie, historycznej kolekcji modeli Worldmaster. Wydarzenie poprowadził Bożydar Iwanow.

Uściski dłoni, lampka szampana i gromkie brawa. Tak zaczęła się współpraca na skalę europejską Krzysztofa Hołowczyca ze szwajcarską marką zegarków Atlantic. Oficjalnego podpisania umowy dokonał Jürg Bohne, prezes Atlantic Watch, który przyjechał specjalnie na to wydarzenie ze Szwajcarii. – Jest to duże wyróżnienie dla naszego kraju – mówi Jarosław Guzek, brand manager Atlantic w Polsce. – To jeden z nielicznych przypadków, gdy Polak staje się ambasadorem marki luksusowych produktów na skalę europejską.
Krzysztof Hołowczyc ambasadorem marki Atlantic w Europie
Krzysztof Hołowczyc jest związany z marką Atlantic już od 2007 roku. Na początku współpraca ograniczała się do działań na rynku polskim. Teraz znany sportowiec będzie promował luksusowe czasomierze w całej Europie. - Odbieram jako zaszczyt, że znana i ceniona szwajcarska firma, ze 120-letnią tradycją,  powierzyła mi rolę swojego ambasadora w Europie. – mówi Krzysztof Hołowczyc. - I to zaledwie po rocznej współpracy na rynku polskim. To był bardzo ciekawy rok. Oferta Atlantica poszerzyła się o kilka bardzo interesujących modeli, które mogą zaspokoić oczekiwania nawet najbardziej wybrednych amatorów zegarków. Jestem przekonany, że już w najbliższym czasie nowa kolekcja Atlantica odniesie spektakularny sukces i mam nadzieję, że będzie to nasz wspólny sukces! 

Podczas konferencji zaprezentowano najnowsze modele zegarków z limitowanej kolekcji Worldmaster Limited Edition. Jürg Bohne prezes Atlantic Watch wręczył Krzysztofowi Hołowczycowi dwa limitowane modele ze szczególnymi numerami seryjnymi. Worldmaster Limited Edition są nowością wprowadzoną na polski rynek z okazji 120 urodzin marki. Model Worldmaster Limited Edition to unikatowy zegarek z oryginalnym mechanizmem ETA Valjoux. Firma Atlantic wyprodukowała zaledwie 120 sztuk tego modelu! Każdy z nich posiada indywidualny numer seryjny. Ten z numerem 001 został wręczony Krzysztofowi Hołowczycowi. Z kolei Atlantic Worldmaster 1888 Limited Edition to egzemplarz, który wykonany został na wzór modelu tej marki z lat 50-tych z oryginalnym szwajcarskim mechanizmem z 1958 roku. Został on wyprodukowany w ilości 333 sztuk. Krzysztofowi Hołowczycowi wręczono model z numerem seryjnym 007. – Ponieważ jestem agentem specjalnym marki Atlantic – ze śmiechem skomentował Krzysztof Hołowczyc.
Krzysztof Hołowczyc ambasadorem marki Atlantic w Europie
Ponieważ firma Atlantic po dziś dzień jest kojarzona ze sztandarową linią Worldmaster na konferencji została wystawiona unikatowa kolekcja ponad 45 historycznych modeli zegarków z tej właśnie linii. Można je było podziwiać w VIP roomie salonu Time Trend Prestige.

źródło: Materiały prasowe

Redakcja poleca

REKLAMA