Czy to na amerykańskich równinach dzikiego zachodu czy też na ulicach miejskiej dżungli, dżinsowa koszula zawsze była żelaznym elementem każdej garderoby. Levi’s wprowadził ją na rynek w latach dwudziestych ubiegłego wieku, sprzedając ją za $1.95. Od tego czasu sporo się zmieniło, ale kolekcja denimowych koszul linii RedTab w roku 2010, pełna świeżych detali, pokazuje zupełnie nową jakość i po raz kolejny pokazuje, że marka doskonale nawiązuje do wiekowej tradycji, jednocześnie patrząc wizjonersko w przyszłość.
Nowoczesna a jednocześnie stylowa i nonszalancka kolekcja Red Tab wiosna/lato 2010 pokazuje, że autentyczność i wysoka jakość nigdy nie wychodzi z mody. Niedawne odrodzenie się dżinsu, na wybiegach i ulicach, pokazało to czego Levi’s jest od dawna świadomy: nie jest to jedynie materiał, dżins to sposób wyrażania swojego „ja”. A w koszuli z wiosennej kolekcji Levi’s jesteś zdecydowanie autentyczna i na czasie.
1
z
4
fot. serwis prasowy
Levi's - koszule denim wiosna/lato 2010
2
z
4
fot. serwis prasowy
Levi's - koszule denim wiosna/lato 2010
3
z
4
fot. serwis prasowy
Levi's - koszule denim wiosna/lato 2010
4
z
4
fot. serwis prasowy
Levi's - koszule denim wiosna/lato 2010