Kolekcja Mitch&Co

Projektant Michael Michalsky i Tchibo przedstawiają nową kolekcję Mitch & Co. zatytułowaną Spa and Sportswear 2007. Produkty dostępne będą w sklepach i na stoiskach „Tchibo. Co tydzień w nowym świecie” już od środy 22 sierpnia 2007 r.
/ 15.08.2007 00:01
Projektant Michael Michalsky i Tchibo przedstawiają nową kolekcję Mitch & Co. zatytułowaną Spa and Sportswear 2007. Produkty dostępne będą w sklepach i na stoiskach „Tchibo. Co tydzień w nowym świecie” już od środy 22 sierpnia 2007 r.

Warszawa, 9 lipca 2007 r. Po raz kolejny Tchibo wspólnie ze znanym projektantem Michaelem Michalskym udowadniają, że design, indywidualizm i atrakcyjna cena nie wykluczają się wzajemnie. Wręcz przeciwnie – tworzą doskonałe połączenie w kolekcji Mitch & Co. Spa and Sportswear 2007.

Kolekcja Mitch & Co. Spa and Sportswear inspirowana jest jogą i wellness. „Spa nie musi oznaczać nieustannych wizyt w ośrodkach wellness. Wystarczy położyć się w pełnym słońcu, by poczuć się w pełni zrelaksowanym” – tłumaczy koncept drugiej kolekcji Mitch & Co. Michael Michalsky.

„Nasza druga kolekcja Mitch & Co. skierowana jest do ludzi młodych wiekiem i duchem, świadomych mody, którzy mają wyczucie indywidualnego stylu” – wyjaśnia Wioletta Rosołowska, Dyrektor Zarządzający Tchibo Warszawa. W skład kolekcji wchodzą ubrania i akcesoria adresowane do kobiet i mężczyzn. Są to między innymi: bluza do biegania, bluza z kapturem, koszulki, topy, spodnie do biegania, torba sportowa, mata do jogi, klapki damskie i męskie.

Produkty Mitch & Co. są nowoczesne i ponadczasowe. Wykonane z najwyższej jakości materiałów, według modnych projektów, pomagają wyrazić osobowość. Ubrania charakteryzują się podkreślającymi kształty cięciami, prostym i autentycznym stylem, z którego znany jest Michal Michalsky oraz oryginalnymi kolorami (róż, czerń, biel). Idealnie sprawdzą się zarówno w spa, jak i podczas treningu.

Nowa kolekcja Mitch & Co. dostępna będzie od środy 22 sierpnia 2007 r. w sklepach i na stoiskach „Tchibo. Co tydzień w nowym świecie” do wyczerpania asortymentu. Adresy sklepów i stoisk Tchibo znajdują się na stronie www.tchibo.pl Więcej informacji o Mitch & Co. dostępnych jest na stronie www.mitch-co.net

Mitch & Co = MIchalsky + TCHibo
Latem 2006 r. Tchibo i znany projektant odzieży Michael Michalsky rozpoczęli długofalową współpracę. Jej ideą było stworzenie nowej marki, która oferowałaby ludziom młodym wiekiem i duchem modną odzież, o dobrej jakości, w atrakcyjnych cenach. Nazwa stworzonej marki to Mitch & Co., gdzie „Mi” oznacza Michael Michalsky, „Tch” Tchibo, a „Co.” współpracę. „W naszym przedsięwzięciu każdy oferuje to, co robi najlepiej. Michalsky wnosi pomysły, kreatywność i materiały, Tchibo zarządza marketingiem, produkcją, logistyką i dystrybucją” – przyznaje Wioletta Rosołowska.

Pierwsza, debiutancka kolekcja Mitch & Co. dostępna była we wszystkich sklepach Tchibo w Europie od 6 czerwca 2007 r. Kolekcja ta, zatytułowana „The Summer Collection 2007”, oferowała modną sportową odzież, wykorzystującą kreatywne pomysły projektanta. „Mitch & Co. to mój sposób na promowanie niezobowiązującego stylu dla każdego. Tchibo jest dla mnie doskonałym partnerem w realizacji tego celu” – podsumował współpracę z Tchibo Michael Michalsky.

„Tchibo. Co tydzień w nowym świecie” w Polsce
Pierwsze sklepy i stoiska „Tchibo. Co tydzień w nowym świecie” powstały w Polsce w 2005 r. Obecnie sieć składa się z 9 sklepów i ponad 60 stoisk. W sklepach i na stoiskach Tchibo co tydzień oferuje klientom nowe, limitowane, tematycznie dobrane kolekcje produktów. Obejmują one niemal wszystkie kategorie artykułów. W jednym tygodniu może być to sprzęt gospodarstwa domowego, w następnym narzędzia ogrodnicze, a w kolejnych sprzęt sportowy czy elektronika.

W każdej kolekcji jest do kupienia około 30 produktów, które pasują do siebie i się uzupełniają, są praktyczne i innowacyjne. Dostępne są w atrakcyjnych cenach. Wszystkie zostały zaprojektowane i wyprodukowane specjalnie dla Tchibo.

Informacje o Tchibo:
Tchibo reprezentuje unikalny model biznesowy: łączy specjalistyczną wiedzę w zakresie kawy z innowacyjnymi produktami konsumenckimi oferowanymi w cyklu tygodniowym. Od wielu lat jest liderem na rynku kawy w Polsce. W swojej ofercie ma kawy mielone, rozpuszczalne, cappuccino i miksy. W Polsce Tchibo ma palarnię kawy w Markach.
Tchibo to jedna z największych sieci detalicznych w Europie. We wrześniu 2005 r. firma otworzyła w Polsce pierwszy sklep i stoisko „Tchibo. Co tydzień w nowym świecie”. W naszym kraju sieć sprzedaży artykułów nieżywnościowych obejmuje 9 sklepów i ponad 60 stoisk. W tym roku planowany jest dalszy, dynamiczny rozwój sieci.
Tchibo jest również cenionym w Polsce pracodawcą. Zatrudnia ponad 400 osób.


SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)