1
z
24
Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
2
z
24
Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
3
z
24
Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
4
z
24
Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
5
z
24
Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
6
z
24
Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
7
z
24
Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
8
z
24
Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
9
z
24
Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
10
z
24
Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
11
z
24
Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
12
z
24
Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
13
z
24
Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
14
z
24
Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
15
z
24
Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
16
z
24
Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
17
z
24
Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
18
z
24
Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
19
z
24
Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
20
z
24
Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
21
z
24
Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
22
z
24
Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
23
z
24
Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
24
z
24
Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.