Brytyjska modelka jest główną bohaterką nowej kampanii reklamowej LIU JO na sezon wiosna/lato 2011, do której zdjęcia wykonał jesienią ubiegłego roku w Londynie znany fotograf Mario Sorrenti. To właśnie Sorrenti wypromował Moss, jako ikonę mody w latach 90.
Seksowne, ale naturalne zdjęcia są kolejnym dowodem na to, że Kate Moss jest niekwestionowaną ikoną stylu i kobiecości. Brytyjska modelka interpretuje styl LIU JO naturalną postawą, która wskazuje na harmonię pomiędzy Kate a pochodzącą z Capri marką. Współpraca Kate Moss i LIU JO obejmuje linie: LIU JO, LIU JO JEANS oraz LIU JO SHOES.
Marco Marchi, właściciel i dyrektor kreatywny LIU JO, stwierdził: „w ten wyjątkowy i szczęśliwy czas w historii LIU JO zdecydowaliśmy się dodać gazu, aby po raz pierwszy w naszej historii współpracować z tak wybitną postacią światowej mody. Jesteśmy absolutnie zachwyceni naszym wspólnym projektem z Kate Moss, która, jesteśmy pewni, przyczyni się do promocji wartości oraz produktów naszej marki, dając naszym klientom nowe emocje”.
1
z
4
fot. serwis prasowy
Kate Moss dla LIU JO - wiosna/lato 2011
2
z
4
fot. serwis prasowy
Kate Moss dla LIU JO - wiosna/lato 2011
3
z
4
fot. serwis prasowy
Kate Moss dla LIU JO - wiosna/lato 2011
4
z
4
fot. serwis prasowy
Kate Moss dla LIU JO - wiosna/lato 2011