Gisel Bundchen w Conversach dla (Product) RED

Światowej sławy modelka Gisel Bundchen wzięła udział w specjalnej sesji poświęconej promocji programu (Product) RED, która ukazała się w ponad 30 wydaniach Elle na całym świecie. Fragmenty sesji można zobaczyć w kwietniowym numerze polskiej edycji magazynu.
/ 27.03.2009 11:09
Światowej sławy modelka Gisel Bundchen wzięła udział w specjalnej sesji poświęconej promocji programu (Product) RED, która ukazała się w ponad 30 wydaniach Elle na całym świecie. Fragmenty sesji można zobaczyć w kwietniowym numerze polskiej edycji magazynu.

Zdjęcia z sesji przedstawiają brazylijską top modelkę z produktami marek, które wspierają i pomagają Globalnemu Funduszowi do walki z AIDS, gruźlicą i malarią w Afryce. Gisel zapytana, czemu wzięła udział w takiej sesji, powiedziała: „Dorastałam w kraju, który jest silnie dotknięty ubóstwem. W obliczu cierpienia nie potrafię pozostać obojętna. Zawsze powtarzałam sobie, że gdybym mogła coś zrobić żeby pomoc, będę pomagać. Mój umysł i serce mówi mi: jeśli jesteś w stanie coś kupić i pomóc innym, a przy okazji mieć z tego przyjemność, zrób to.”

Gisel Bundchen w Conversach dla (Product) RED

Gisel współpracowała między innymi z takimi markami, projektantami i fotografami jak: Balenciaga, Christian Dior, Dolce & Gabbana, Missoni, Versace, Céline, Givenchy, Bulgari, Lanvin, Guerlain, Ralph Lauren, Polo Jeans, Victoria's Secret, Valentino, Chloe, Karl Lagerfeld, Annie Leibovitz, Mario Testino czy Peter Lindbergh. Była na okładkach niezliczonych pism na całym świecie, począwszy od „Vogue'a”, przez „Bazaar”, „Elle”, „Time”, „Vanity Fair”, „Forbes'a”, „Esquire”, „GQ” i „Marie Claire”, na „Newsweeku” kończąc. Jest znana również z romansu ze słynnym hollywoodzkim aktorem Leonardo DiCaprio, kampanii reklamowych firmy Apple, sandałów firmy Grendene oraz sieci C&A.

Gisel Bundchen w Conversach dla (Product) RED

Jedną z marek, która pojawiła się w tej wyjątkowej sesji w Elle był Converse. Trampek Chuck Taylor All Star z limitowanej linii 1(HUND)RED Artists stał się wspólnie z Gisel bohaterem okładki kilku wydań Elle. Autorem buta jest Andrew Mania, angielski artysta mający polskie korzenie. Model jego autorstwa, z charakterystycznym czerwonym ostatnim oczkiem (jak przy wszystkich modelach z linii 1(HUND)RED Artists), jest już dostępny w sprzedaży w Polsce. Podobnie jak inny model Converse’a wykorzystany w sesji, tym razem autorstwa Lupe Fiasco.

Jeśli chcesz tak jak Bono, Gisel i wielu innych znanych i mniej znanych pomóc i walczyć z AIDS, gruźlicą i malarią w Afryce, masz szansę. Wystarczy kupić jeden z produktów z linii (Produkt) RED. Trampki kosztują ok. 199 zł.

  Elle Magazine Features Gisele for (RED) 
  Elle Magazine Features Gisele for (RED) 

Program (Product) RED został stworzony przez Bono (wokalistę U2) oraz Bobiego Shriver’a. Firmy, których produkty posiadają znak (Product) RED przeznaczają znaczny procent sprzedaży albo część zysków z linii oznaczonych znakiem (Product) RED do Światowego Funduszu do walki z AIDS, gruźlicą i malarią. Obecni partnerzy to: American Express (tylko Wielka Brytania), Apple, Converse, GAP, Emporio Armani, Motorola, Hallmark, Dell i Microsoft, Starbucks. Myspace.com jest pierwszym sponsorem w Wielkiej Brytanii, a MTV Networks w USA. Od wiosny 2006 inicjatywa (RED) pozyskała ponad 120 milionów dolarów dla Światowego Funduszu. Chcesz wiedzieć więcej, wejdź na www.joinred.com.

WU
Źródło: materiały prasowe

Redakcja poleca

REKLAMA