Wiosenna edycja "Targów Obuwia, Skóry i Wyrobów Skórzanych" - największego w Polsce
spotkania producentów i handlowców branży skórzano-obuwniczej - odbyła się 4-6 marca w Poznaniu. Targi były okazją do zapoznania się z najnowszymi trendami oraz innowacyjnymi rozwiązaniami na rynku obuwniczym. Handlowcy mogli z kolei zakontraktować kolekcje obuwia na sezon jesień-zima 2008/09.
"Udział w targach jest dla marki Geox znakomitą okazją, by dotrzeć do kolejnych partnerów handlowych. Zależy nam zwłaszcza na nawiązaniu kontaktów biznesowych z przedstawicielami sklepów multibrandowych, które obok salonów firmowych są dla nas drugim najważniejszym kanałem dystrybucji"- mówi Łukasz Kuźniar, Brand Manager Geox w Gino Rossi SA.
Stoisko firmy Geox było licznie odwiedzane przez zwiedzających, którzy byli zwłaszcza zainteresowani stosowaną przez włoskiego producenta technologią perforowanej podeszwy z unikatową membraną. Pozwala ona stopom oddychać, uniemożliwiając jednocześnie przedostawanie się wody do środka buta. Ekspozycja Geoxa wyróżniała się na tle innych oryginalnym konceptem wizualizacji, którego elementy niebawem znajdą zastosowanie w wystroju firmowych salonów sprzedaży w Polsce. Geox zaprezentował także swoją dziecięcą kolekcję na sezon wiosna-lato 2008 - w ramach towarzyszących targom pokazów Fashion & Time.
"Kiedy kupujemy obuwie, zwracamy uwagę na wygodę, wygląd i jakość wykonania. Równie
ważne są higiena i komfort użytkowania. Nowatorskie rozwiązanie firmy Geox - oparte na membranie znajdującej się wewnątrz podeszwy - sprawia, że stopy "oddychają". Dzięki temu możemy uniknąć dyskomfortu pocenia się stóp, przyspieszonego niszczenia butów, przykrych zapachów i chorób skóry. Buty Geox na całym świecie cieszą się olbrzymim zaufaniem wśród konsumentów. Tegoroczne targi pokazują, że jesteśmy na dobrej drodze, żeby podobne zaufanie zyskać także i w Polsce" - podsumowuje Łukasz Kuźniar.
Firma Geox powstała na początku lat 90-tych w północno-wschodnich Włoszech. Jej
założycielem jest Mario Moretti Polegato, który opracował i opatentował perforowaną gumową podeszwę - pozwalającą stopom oddychać i jednocześnie zapobiegającą przedostawaniu się wody do środka buta. Dzięki innowacyjnej technologii, zaledwie w ciągu kilku lat Geox stał się liderem rynku włoskiego i trzecim najważniejszym producentem na świecie w segmencie obuwia codziennego. Produkty Geox sprzedają się w 68 krajach w 105 sklepach firmowych i kilkuset sklepach partnerskich. W Polsce wyłącznym dystrybutorem Geox jest firma Gino Rossi SA.
Więcej informacji o Geox jest dostępne pod adresem: http://www.geox.com.pl.