Geox na targach obuwia

Geox - marka obuwia z oddychającą podeszwą - po raz trzeci została zaprezentowana na "Targach Obuwia, Skóry i Wyrobów Skórzanych", a jej stoisko niezmiennie cieszyło się dużym zainteresowaniem zwiedzających.
/ 21.03.2008 14:14
Geox - marka obuwia z oddychającą podeszwą - po raz trzeci została zaprezentowana na "Targach Obuwia, Skóry i Wyrobów Skórzanych", a jej stoisko niezmiennie cieszyło się dużym zainteresowaniem zwiedzających.

Wiosenna edycja "Targów Obuwia, Skóry i Wyrobów Skórzanych" - największego w Polsce
spotkania producentów i handlowców branżyGeox na targach obuwia skórzano-obuwniczej - odbyła się 4-6 marca w Poznaniu. Targi były okazją do zapoznania się z najnowszymi trendami oraz innowacyjnymi rozwiązaniami na rynku obuwniczym. Handlowcy mogli z kolei zakontraktować kolekcje obuwia na sezon jesień-zima 2008/09.

"Udział w targach jest dla marki Geox znakomitą okazją, by dotrzeć do kolejnych partnerów handlowych. Zależy nam zwłaszcza na nawiązaniu kontaktów biznesowych z przedstawicielami sklepów multibrandowych, które obok salonów firmowych są dla nas drugim najważniejszym kanałem dystrybucji"- mówi Łukasz Kuźniar, Brand Manager Geox w Gino Rossi SA.

Stoisko firmy Geox było licznie odwiedzane przez zwiedzających, którzy byli zwłaszcza zainteresowani stosowaną przez włoskiego producenta technologią perforowanej podeszwy z unikatową membraną. Pozwala ona stopom Geox na targach obuwiaoddychać, uniemożliwiając jednocześnie przedostawanie się wody do środka buta. Ekspozycja Geoxa wyróżniała się na tle innych oryginalnym konceptem wizualizacji, którego elementy niebawem znajdą zastosowanie w wystroju firmowych salonów sprzedaży w Polsce. Geox zaprezentował także swoją dziecięcą kolekcję na sezon wiosna-lato 2008 - w ramach towarzyszących targom pokazów Fashion & Time.

"Kiedy kupujemy obuwie, zwracamy uwagę na wygodę, wygląd i jakość wykonania. Równie
ważne są higiena i komfort użytkowania. Nowatorskie rozwiązanie firmy Geox - oparte na membranie znajdującej się wewnątrz podeszwy - sprawia, że stopy "oddychają". Dzięki temu możemy uniknąć dyskomfortu pocenia się stóp, przyspieszonego niszczenia butów, przykrych zapachów i chorób skóry. Buty Geox na całym świecie cieszą się olbrzymim zaufaniem wśród konsumentów. Tegoroczne targi pokazują, że jesteśmy na dobrej drodze, żeby podobne zaufanie zyskać także i w Polsce" - podsumowuje Łukasz Kuźniar.

Firma Geox powstała na początku lat 90-tych w północno-wschodnich Geox na targach obuwiaWłoszech. Jej
założycielem jest Mario Moretti Polegato, który opracował i opatentował perforowaną gumową podeszwę - pozwalającą stopom oddychać i jednocześnie zapobiegającą przedostawaniu się wody do środka buta. Dzięki innowacyjnej technologii, zaledwie w ciągu kilku lat Geox stał się liderem rynku włoskiego i trzecim najważniejszym producentem na świecie w segmencie obuwia codziennego. Produkty Geox sprzedają się w 68 krajach w 105 sklepach firmowych i kilkuset sklepach partnerskich. W Polsce wyłącznym dystrybutorem Geox jest firma Gino Rossi SA.

Więcej informacji o Geox jest dostępne pod adresem: http://www.geox.com.pl.
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)