Brytyjska marka Freya (www.brastyle.pl ), specjalista w sektorze rozmiarów DD+ , z którą wspólnie świętujemy tytuł Najlepszej Marki Bielizny 2010 inspiruje dziewczyny i kobiety, do noszenia właściwie dopasowanej bielizny. Jeśli ponad 80% z nas ma źle dobrany biustonosz, to mówimy tak naprawdę o wielu milionach kobiet na całym świecie, które potrzebują praktycznej wiedzy i wskazówek, jak zadbać o swój biust. Jak najlepiej wykreować modę na bra-fitting? Na internetowej stronie The Holy Fit obejrzysz zabawny viral o perypetiach i bolączkach naszych piersi, które cierpią w niewygodnych stanikach i dowiesz się, dlaczego kupując biustonosz warto myśleć nie tylko o stylu, ale także o rozmiarze. Polecam także edukacyjny film, który pokazuje jak wygląda w praktyce spotkanie z bra-fitterką. Dla wielu kobiet to przełomowy moment w postrzeganiu własnego ciała, który zwiększa poziom samoakceptacji oraz wpływa na poczucie wartości.
Laura Lees i The Holy Fit
Brytyjska designerka Laura Lees, która, na co dzień współpracuje z siecią Topshop przygotowała dla marki Freya limitowaną serię koszulek Holy Fit promujących zasady właściwego dopasowania bielizny. Kolorowe nadruki w zabawnym stylu rockabilly ozdabiają T-shirty, a dochód z ich sprzedaży wspiera Genesis Appeal – stowarzyszenie promujące działania w zakresie profilaktyki raka piersi.
Freya i jej autorski projekt Holy Fit w zupełnie nowatorski sposób kreują modę na bra-fitting. Akcja zyskuje na popularności, a największe magazyny fashion, jak brytyjski Vogue, czy Cosmopolitan chętnie piszą o tej inicjatywie. My trzymamy za nią kciuki.
Jeśli chcesz obejrzeć nasz film, dowiedzieć się czym jest bra-fitting oraz posłuchać rozmowy z Laurą Lees zajrzyj na polską stronę marki Freya www.brastyle.pl .
źródło: Materiały prasowe Freya
www.brastyle.pl
www.brastyle.pl