Po sukcesie pierwszego na świecie F&F Store, funkcjonującego od ubiegłego roku w prestiżowej galerii Palladium w Pradze, i po ogłoszeniu otwarcia w listopadzie b.r. kolejnej placówki w Brnie, F&F przygotowuje się do otwarcia swojego sklepu w warszawskim centrum handlowym Blue City.
F&F Store pomoże umacniać świadomość marki na polskim rynku oraz pogłębić zdobytą już percepcję F&F jako dobrej jakościowo i atrakcyjnej cenowo marki modowej.
F&F plasuje się w gronie trzech najsilniejszych sieci odzieżowych w Europie Centralnej, z roku na rok zdobywając coraz większą popularność także w Polsce.
Oferta F&F spotkała się z gorącym przyjęciem przez konsumentów, którzy porównują ją do uznanych na rynku marek, takich jak H&M czy Zara. Klienci cenią F&F za dobrą jakość, bardziej atrakcyjne ceny i aktualność w stosunku do modowych trendów.
Otwarcie F&F Store w Warszawie w marcu 2012 roku będzie kolejnym krokiem w ambitnych planach F&F. W nowej placówce dostępne będą damskie i męskie linie F&F, a jej działalność zainauguruje kolekcja na sezon wiosna/lato 2012.
F&F Store w Pradze