1
z
7
Ewiton: kolekcja "Comme il Faut" - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska firma Ewiton przedstawia swoją drugą markę o nazwie "Comme il faut", której wiosenno/letnia kolekcja jest zaadresowana do kobiety pracującej i zawiera mieszankę wdzięku i biurowej formalności.
2
z
7
Ewiton: kolekcja "Comme il Faut" - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska firma Ewiton przedstawia swoją drugą markę o nazwie "Comme il faut", której wiosenno/letnia kolekcja jest zaadresowana do kobiety pracującej i zawiera mieszankę wdzięku i biurowej formalności.
3
z
7
Ewiton: kolekcja "Comme il Faut" - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska firma Ewiton przedstawia swoją drugą markę o nazwie "Comme il faut", której wiosenno/letnia kolekcja jest zaadresowana do kobiety pracującej i zawiera mieszankę wdzięku i biurowej formalności.
4
z
7
Ewiton: kolekcja "Comme il Faut" - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska firma Ewiton przedstawia swoją drugą markę o nazwie "Comme il faut", której wiosenno/letnia kolekcja jest zaadresowana do kobiety pracującej i zawiera mieszankę wdzięku i biurowej formalności.
5
z
7
Ewiton: kolekcja "Comme il Faut" - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska firma Ewiton przedstawia swoją drugą markę o nazwie "Comme il faut", której wiosenno/letnia kolekcja jest zaadresowana do kobiety pracującej i zawiera mieszankę wdzięku i biurowej formalności.
6
z
7
Ewiton: kolekcja "Comme il Faut" - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska firma Ewiton przedstawia swoją drugą markę o nazwie "Comme il faut", której wiosenno/letnia kolekcja jest zaadresowana do kobiety pracującej i zawiera mieszankę wdzięku i biurowej formalności.
7
z
7
Ewiton: kolekcja "Comme il Faut" - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska firma Ewiton przedstawia swoją drugą markę o nazwie "Comme il faut", której wiosenno/letnia kolekcja jest zaadresowana do kobiety pracującej i zawiera mieszankę wdzięku i biurowej formalności.