Dorothy Perkins jest jednym z największych detalistów na brytyjskim rynku odzieżowym, który posiada ponad 600 sklepów w Wielkiej Brytanii oraz prawie 90 międzynarodowych sklepów franczyzowych.
Otwarcie odbędzie się o godzinie 9°° w Galerii Handlowej Złote Tarasy w Warszawie. Pierwszych 100 klientek otrzyma w tym dniu 20% zniżkę na zakupy.
Kolekcje Dorothy Perkins, skierowane do kobiet w wieku 25-40 lat, prezentują najnowsze trendy w modzie. Marka oferuje niezwykle kobiece, pięknie wykrojone produkty za przystępną cenę. Dodatkowo, każda kolekcja uzupełniona jest wyjątkowymi akcesoriami: biżuterią oraz obuwiem. Wszystkie kolekcje dostępne są w rozmiarach od 34 do 48. Otwarcie sklepu przypada na początek sezonu wiosna/lato 2011, w którym królują trendy lat pięćdziesiątych oraz siedemdziesiątych. Dorothy Perkins uchwyciła kwintesencję lat pięćdziesiątych, poprzez połączenie kwiatowych motywów z jeansem. Zestawienie to zaowocowało nadmorskim, wakacyjnym stylem. Dzięki nietypowym wzorom oraz połączeniu kontrastujących, wyrazistych kolorów, kolekcja nabiera charakteru oraz nowoczesnego wyglądu. Hitem nadchodzącego sezonu z pewnością będą powracające spodnie w długości 3/4 oraz rozkloszowane, kobiece spódnice.
Żywa paleta odcieni żółtego, niebieskiego, kobaltowego oraz pomarańczowego, zestawiona z kontrastującą bielą na dopasowanych sukienkach odsłaniających plecy, idealnie oddaje charakter stylu lat siedemdziesiątych. Kombinezony oraz spodnie alladynki nadają sylwetce ikonicznych kształtów, a eklektyczny miks oryginalnych wzorów, ozdób wykonanych na szydełku oraz koralików oddaje popularny trend lat siedemdziesiątych - styl Boho.
Dziewczęca lub elegancka, minimalistyczna bądź egzotyczna, drapowana czy przylegająca do ciała, kolekcja wiosna/ lato 2011 Dorothy Perkins, dodaje nostalgicznym trendom nowoczesnego charakteru.