Projektanci tej marki, podążając za najnowszymi trendami w modzie, przygotowują rocznie cztery kolekcje, z których każda liczy ponad 150 wzorów damskich i męskich w kilku wersjach kolorystycznych.a początku istnienia marki, w 1992 roku, DEEP był synonimem T-shirtów szytych z doskonałej jakości bawełny sprowadzanej z Indii. Koszulki cieszyły się takim powodzeniem, że pod koniec lat 90 ofertę marki wzbogaciły kurtki i swetry.
Kolejnym bestsellerem okazały się polary DEEP. Marka wyróżnia się jakością materiałów, szczególnie bawełny, nieformalnym krojem ubrań gwarantujących przyjemność noszenia i przystępną cenę. Projekty marki DEEP przygotowywane są w Polsce przez grupę młodych projektantów, którzy łączą życiową pasję z zawodem.
Najprawdopodobniej, dlatego propozycje DEEP znajdują uznanie wśród podobnej grupy – ludzi z pomysłem na życie, dla których komfort noszenia nie oznacza tylko funkcjonalności stroju, lecz stanowi także sposób na wyrażanie siebie, swojej osobowości.