Prawdziwa kobieta nie powinna wstydzić się swoich krągłości. Bowiem to właśnie one czynią ją wyjątkowo erotyczną i atrakcyjną dla mężczyzn. Koniec mody na chłopięcą sylwetkę nastąpił wraz z pojawieniem się Jennifer Lopez, która celowo zaczęła promować swoje kształty. Rozmiar ubrania 32 czy wystające kości nie są przykładem zmysłowości. Co prawda dzisiejsze dziewczyny nie wyglądają jak kobiety z obrazów Rubensa– ale chcą subtelnie podkreślić to czym szczodrze obdarzyła je natura.
Nowa seria Famous Curves marki Triumph kreuje idealny, wiecznie uwodzicielski kobiecy wygląd. Wyszukany biustonosz w najmodniejszych kolorach: miodowym i czekoladowym brązie podkreśla kształty, a efekt push-up ładnie modeluje dekolt.
Dodatkowo biustonosz oraz stringi i biodrówki są zaakcentowane jasnozłotym lśnieniem, który pokrywa główny kolor. Połyskująca litera “T” dekorująca środek biustonosza nadaje mu wyjątkowy charakter. Dla miłośników niedomówień Triumph ozdobił wewnętrzną stronę miseczek hasłem “so sexy” wypisanym złotymi literami.
Seria “Famous Curves” ma też inną niespodziankę w formie ekskluzywnych ubrań na noc. Koszulka nocna, francuskie szorty oraz szlafrok są zbyt piękne aby tylko w nich spać. Wiązana na karku mini sukienka wykonana z lśniącej czekoladowo – brązowej satyny z dekoracyjnym łańcuszkiem wokół szyi podkreśla krągłości oraz elegancki styl kobiety. Natomiast krótki szlafroczek, w formie podomki z długim rękawem, wykonany z przezroczystego, lśniącego materiału wzmacnia efekt uwodzicielski. Każda część bielizny pozwala na subtelne zaprezentowanie kobiecych kształtów.
Triumph International jest jednym z największych producentów bielizny na świecie. Najważniejsze marki to Triumph i sloggi, a w Europie to także Valisère and HOM. Triumph wraz z około. 42,000 pracownikami osiągnęła w 2006 obrót 1.6 m. euro).