W nowej jesiennej kampanii ekipa CROPPa przemieszcza się po Amsterdamie, oldschoolowym, pomalowanym w graffiti vanem. Bohaterami kampanii są jak zwykle charakterystyczni – i charakterni - młodzi ludzie, którym udaje się odkryć zupełnie nieznane zakamarki miasta, z dala od turystycznego centrum.
Esencja ulicznego stylu w holenderskim wydaniu, to połączenie warstwowości, denimu, wełnianych dodatków i skóry. Młodzieżowo, rockowo, ale i seksownie. Czyli wszystko, co młodzi ludzie kochają najbardziej?
Podoba się nam kontynuacja streetowej tradycji. Kochamy baseballowe kurtki, trampki, rurki i ramoneski, a wełniane rękawiczki i wielkie czapki są doskonałym uzupełnieniem tych luzackich stylizacji.
Zobaczcie całą kolekcję poniżej w naszej galerii:
1
z
10
fot. serwis prasowy
Cropp jesień 2012
2
z
10
fot. serwis prasowy
Cropp jesień 2012
3
z
10
fot. serwis prasowy
Cropp jesień 2012
4
z
10
fot. serwis prasowy
Cropp jesień 2012
5
z
10
fot. serwis prasowy
Cropp jesień 2012
6
z
10
fot. serwis prasowy
Cropp jesień 2012
7
z
10
fot. serwis prasowy
Cropp jesień 2012
8
z
10
fot. serwis prasowy
Cropp jesień 2012
9
z
10
fot. serwis prasowy
Cropp jesień 2012
10
z
10
fot. serwis prasowy