Cindy Crawford – supermodelka, ikona mody i stylu. Nieważne czy prezentuje elegancką suknię, czy kostium kąpielowy, od ponad dwudziestu lat jest wzorem do naśladowania dla wielu milionów kobiet na całym świecie. Teraz wyznacza trendy w branży obuwniczej.
Od sierpnia 2009 promuje w całej Europie autorską kolekcję butów marki „5th Avenue” na sezon jesień-zima 2009/10, która powstała dla sieci sklepów obuwniczych Deichmann. Pierwszą reklamę telewizyjną nakręcono w Nowym Jorku – w Polsce będzie ją można oglądać od 14 września. Kolekcja jest dostępna w sklepach Deichmann już od 24 sierpnia.
Jak każda kobieta uwielbiam buty, dlatego nie trzeba było mnie długo namawiać, żebym stworzyła własną kolekcję butów – powiedziała Cindy Crawford podczas realizacji spotu. Cindy jest znana nie tylko jako modelka, ale również propagatorka zdrowego stylu życia. W filmach wideo, zrealizowanych z jej udziałem, zachęca początkujących i zaawansowanych do dbania o swoje ciało i zdrowie. Przez lata Cindy Crawford współpracowała z takimi projektantami jak Karl Lagerfeld, Ralph Lauren czy Domenico Dolce i Stefano Gabbana. Wielokrotnie pojawiała się na okładkach największych światowych magazynów poświęconych modzie, m.in. „Vogue”, „Elle”, „Cosmopolitan”, „Harper’s Bazaar” i „Vanity Fair”, wywierając wielki wpływ na styl ubierania się wielu kobiet.
W ankiecie przeprowadzonej przez brytyjski magazyn „New Woman” znalazła się wśród najpiękniejszych kobiet wszech czasów, zajmując trzecie miejsce, tuż za legendami kina Audrey Hepburn i Grace Kelly. Czytelnicy amerykańskiego magazynu „Esquire” uznali ją za najatrakcyjniejszą modelkę ostatnich 70 lat, przyznając jej w roku 2008 pierwszą pozycję w rankingu. Również czytelnicy Playboya docenili jej urodę przyznając jej piąte miejsce na liście najseksowniejszych gwiazd.
Dzięki swojej energii i kobiecości Cindy Crawford wytycza trendy i daje przykład nowoczesnym, pewnym siebie kobietom, które wiedzą, czego chcą i doceniają znaczenie elegancji, stylu i jakości - stwierdza Heinrich Deichmann, prezes zarządu Grupy Deichmann, która nawiązała współpracę ze sławną modelką. – Razem z nią, zaprezentujemy w całej Europie niezwykle elegancką, ale dostępną w rozsądnych cenach kolekcję obuwia damskiego.
Ceny modeli z kolekcji wahają się od 139 do 299 zł.
Helikopterem na Piątą Aleję
W całej Europie kolekcja będzie promowana w sklepach, ale także w prasie, telewizji i w internecie. Pierwszy spot telewizyjny powstał właśnie w Nowym Jorku. Zaczyna się od zapierającego dech w piersiach lotu helikoptera nad Manhattanem, który zabiera widza bezpośrednio na Piątą Aleję. Cindy Crawford pojawia się w kadrze jakby przypadkiem – widzimy ją podczas sesji zdjęciowej kolekcji butów „5th Avenue”. W spocie 43-letnia (!) modelka prezentuje swoją kolekcję. Lubię skórzane, dobre buty. Jakość i styl są dla mnie niezwykle ważne – mówi topmodelka.
Od butów za kostkę do kozaków ponad kolano
Kolekcję „Cindy Crawford Collection by 5th Avenue” składa się z 30 modeli butów dostępnych w sklepach Deichmann. W skład kolekcji wchodzą czółenka, botki z gładkiej skóry lub eleganckiego weluru oraz miękkie kozaki z długą cholewką w kolorach brązowym, koniakowym oraz czarnym. Ozdobne sprzączki, wiązania i szlufki będą przyciągały wzrok. Ulubione modele Cindy to czółenka na wysokich obcasach – proste czarne lub dyskretnie zdobione. Do swojej kolekcji modelka wybrała również kilka kolorowych modeli a dopełniają ją, ciągle modne w tym sezonie, wysoko zabudowane trzewiki.
Poniżej możecie zobaczyć więcej zdjęć i backstage sesji z Cindy w roli głównej, a w naszej galerii zdjęć obejrzeć również reklamowaną przez modelkę kolekcję butów dostępną w sieci Deichmann.
Źródło: materiały prasowe Deichmann