Atelier Jesień „W oparach luksusu”

Tropem jesiennych trendów włoskiej mody, pięknej bielizny i ponadczasowego piękna biżuterii.
/ 28.10.2010 06:16
Wydarzeniem artystycznym był pokaz mody najnowszych kreacji z kolekcji jesienno-zimowej 2010 Fabiana Filippi. Specjalnie z tej okazji, nasz kraj odwiedziła Pani Ilia Puletti, Dyrektor Sprzedaży marki. Pokaz zapowiedziała Pani Katarzyna Żak, ambasadorka salonu Le Chic, przedstawiciela Fabiana Filippi w Polsce. Partnerem pokazu było Worldwide School, aktywnie wspierające artystyczne inicjatywy, szczególnie związane z kulturą, modą i designem, które w tym miesiącu obchodzi także 20-lecie swego istnienia.

Spotkanie, zgodnie z założeniami wydarzeń organizowanych przez MA-House, dedykowane było kobiecości, a to właśnie można odnaleźć w kreacjach proponowanych przez Fabiana Filippi. Miękkie, ciepłe, wysokiej jakości dzianiny doskonale układają się na kobiecym ciele, podkreślając wszystkie atuty, a uniwersalny design sprawia, iż każda kobieta może wybrać coś dla siebie.

Monika Tymińska, właścicielka MA-House podkreśliła : „To już drugi pokaz, który organizujemy we współpracy z Fabiana Filippi i możemy śmiało stwierdzić, iż włoska moda doskonale trafia w gusta Polek. Klasyczna, ale z niebanalnymi dodatkami, wzbudza zachwyt i zgodnie z tym co twierdzą nasze Panie, ta odzież sprawia, iż każda z nich może poczuć się jak kobieta luksusowa.”

A jaka jest definicja luksusu w dzisiejszych czasach ? Bo jeśli wierzyć statystykom, Polacy za szczyt luksusu uważają własny jacht. Na dalszych miejscach znajdują się dzieła sztuki, dobry samochód i… czas wolny. Rozmowę na ten temat poprowadziła dziennikarka portalu Warszawianki.pl, Pani Patrycja Pietrzak. Co luksus zmienia w naszym życiu? Czy warto w niego inwestować? Na te i inne pytania odpowiadali zaproszeni Goście : Pani Beata Żukowska, właścicielka salonu Le Chic, Pani Beata Sielczyńska, przedstawicielka firmy Wolford, Pani Karolina Brodowska z Kliniki Dental Excellence oraz – jedyny męski głos w dyskusji – Pan Jacek Byczewski, projektant ekskluzywnej biżuterii.

Redakcja poleca

REKLAMA