Aryton odmienia styl i logo

Twórcza interpretacja wiodących tendencji, ukierunkowanie na nowoczesność, nowe sklepy i twarze w zespole
/ 17.11.2010 07:01
W tym roku marka zdecydowała się na nowe logo. Przejrzysta, lekka forma, połączona z rokiem założenia firmy odzwierciedla fakt, że Aryton jest nowoczesną firmą z doskonałymi, ponad 20-letnimi tradycjami.

Otwarcie salonu w galerii handlowej KLIF w Warszawie. Pierwsze, najbardziej spektakularne otwarcie miało miejsce 8 września w warszawskim Klifie. W eleganckich wnętrzach nowego salonu zaproszeni goście mieli okazję przyjrzeć się bliżej kolekcji jesień - zima 2010/11, a także obejrzeć prapremierowy pokaz kolekcji wiosna - lato 2011.

W kameralnym evencie wzięło udział grono gości ze świata mody oraz show businessu, którzy przy lampce szampana podziwiali najnowsze trendy classic elegance. W spotkaniu wzięły udział m. in. Anna Dereszowska, Anna Popek, Marta Kuligowska, Paulina Kurzajewska, Alicja Resich Modlińska, Sylwia Gliwa oraz Katarzyna Montgomery.

Kolejne otwarcia salonów firmowych. Kolejne otwarcia nowych salonów miały miejsce w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu, w Galerii Łódzkiej w Łodzi oraz w Galerii Nowy Świat w Rzeszowie. Wszystkie placówki charakteryzuje nowy wizerunek, którym firma obecnie się szczyci. Sklepy mają minimalistyczną oprawę, lekką formę, a kolorystyka bieli i jasnej szarości staję się delikatnym tłem dla kolekcji.

Pokaz kolekcji jesień - zima 2010 w Hotelu Nadmorskim – 2.10.2010 r. Na początku października ARYTON świętował swoje XXI URODZINY. Z tej okazji w hotelu Nadmorskim w Gdyni odbył się pokaz kolekcji. Luksusowe tkaniny, starannie dobrane kolory, a równocześnie lekkość projektów i "odmłodzenie" kolekcji - to najważniejsze przesłania najnowszego pokazu mody firmy Aryton. Całość pokazu utrzymana była w jesienno-jazzowym klimacie. Krystyna Stańko, wokalistka jazzowa, stworzyła swoim akustycznym brzmieniem niepowtarzalny nastrój.

Kolekcję przygotowały dwie kobiety - matka i córka: Patrycja oraz Danuta Cierockie. Przeplatanie się pomysłów młodzieńczych z dojrzałymi widoczne jest w całej prezentowanej kolekcji, łączącej klasyczne linie i eleganckie modele z nowoczesnymi krojami, śmiałymi kolorami i odrobiną szaleństwa w fasonach. Dzięki temu w najnowszej kolekcji Arytonu propozycje dla siebie znajdą zarówno dojrzałe kobiety ceniące ponadczasową klasykę, współczesne businesswoman jak i młode kobiety ceniące modowość i wyrazisty styl.

Flagowy płaszcz. Mimo nowych propozycji, flagowymi produktami firmy Aryton pozostają płaszcze. Najmodniejsze są te w różnych odcieniach kamelu - od ciepłych kolorów czekoladowych, aż po kolory miodowe. Marka proponuje również piękne karminowe czerwienie, kobalty, elektryzujące błękity, amaranty.

Redakcja poleca

REKLAMA