Podstawowym założeniem nowej kampanii jesień-zima 2013/14 marki Aryton była kontynuacja studyjnej prostoty i minimalizmu komunikacji z poprzednich sezonów. Cała uwaga skupiona została na modelce - jej emocjach, gestach, spojrzeniu. Faktury i barwy tkanin kolekcji Aryton jesień 2013, zostały zderzone z gładkim blaskiem polerowanego marmuru. Takie zestawienie to z jednej strony dopełnienie kolorystyki, a z drugiej celowy kontrast między ubraniem, a tłem.
Sesja:
Modelka: Karolina Wąż/ New Age Models
Fotograf: Magda Wunsche & Agnieszka Samsel
Dyrektor Kreatywna: Patrycja Cierocka
Koncepcja artystyczna i stylizacja: Marta Kalinowska
Koncepcja graficzna: Joanna Dobkowska
Makijaż: Marianna Yurkiewicz/ DiVision Art
Włosy: Piotr Wasiński/Van Dorsen Talents
Scenografia: Anna Tyślerowicz
Zobacz również:
Kalosze - całoroczny hit
Wyprzedaże lato 2013 - hity wśród butów