Naszą Klientką jest Kobieta aktywna, nowoczesna, mająca konkretne cele, pragnienia, a nade wszystko ceniąca wyszukaną jakość szlachetnych tkanin. Chcemy dać komfort każdej chwili, kiedy to otwieramy szafę już bez obawy, że pojawi się poczucie, że „to nie to”.
Pragniemy towarzyszyć naszym Klientkom we wszystkich miejscach: w pracy, na spotkaniu, koncercie, wakacjach oraz innych ważnych życiowych miejscach. Możemy być wszędzie i w różnorodnej formie: Kobiety Nowoczesnej, Eleganckiej, Sportowej, Wygodnej.
Kolekcja Aryton wiosna - lato 2007 objawiła się w tym sezonie w trzech wyjątkowych odsłonach, pod przewodnim nurtem międzykontynentalnych wędrówek. Każda z podróży, w którą wyruszamy jest inna, niepowtarzalna, pełna skrajnie odmiennych wrażeń, uczuć i inspiracji...
Casablanca - arystokratyczny kurort lat 20-tych minionego wieku, nowoczesna forma plemienia stanowi scenerię dla podróży sentymentalnej. W subtelnych kreacjach w stylu Poli Negri, otoczone imponującą karawaną przemierzamy obszary Maroka. Sylwetki turystek - nowoczesnych arystokratek - wzbogaca jasna, duża torba i delikatny paseczek w talii. Głowę okrywa barwny szal, natomiast oczy są zasłonięte okularami przeciwsłonecznymi, chroniącymi od upalnego żaru marokańskiego słońca. Ostatecznego wrażenia pełni wyrafinowania dodają delikatne sandałki na szpilce. Kompozycja krajobrazu ze szlachetnym odcieniem spalonego piasku oraz jasną architekturą inspirująco koi zmysły. Kreatywnie pobudzone, nabieramy energii do dalszego tworzenia nas samych. Kreujemy nowy wizerunek spokojnej i nowoczesnej arystokratki podziwiającej harmonię piękna Afryki. Aż do końca lata, do powrotu na wybrzeże Francji.
Nasz podróżniczy szlak z wybrzeży Maroka wiedzie nas do europejskiej oazy luksusu, jaką jest słynny kurort Saint Tropez. Wrażenie wywiera na nas klimat tego miejsca emanujący bogactwem, beztroską zabawą oraz nieodłącznym blichtrem wielkiego świata. Niczym niezapomniana Brigitte Bardot w zestawieniu bieli, granatu i miodu cieszymy się słonecznymi kąpielami podczas rejsu jachtem, grą w tenisa czy golfa. Natomiast na wystawne przyjęcia nad brzegiem morza kreujemy zmysłową sylwetkę zanurzoną w białej kompozycji ze złotymi detalami. Kreacja naszego wizerunku idealnie podkreśla niewymuszoną nonszalancję sportowego stylu, jednocześnie dając wrażenie elegancji i luksusu. Właśnie w St Tropez „(...) Bóg stworzył kobietę”, najpiękniejsze z dzieł tego świata, o czym wiemy i czego nie staramy się ukryć. W końcu jesteśmy nutą ekskluzywności tego świata!
W kolebce luksusowych biurowców biznesu, na Manhattanie, świadome swej kobiecości przywdziewamy męskie atrybuty osobowości – stanowczość i pewność decyzji. Wyrafinowanie, feminizacja męskich cech, klasa, charakteryzują nas nie tylko w zachowaniu, ale też w ubiorze. Będąc kreatywne, cechujemy się niekonwencjonalnymi pomysłami zastosowanymi w najmniej oczekiwanych miejscach. Klimat tego dynamicznego miejsca pobudza nas do działania. Jesteśmy silne, realizujemy się każdego dnia.
Kończąc naszą wyprawę przez różnorodne zakątki świata czujemy się spełnione... To była podróż po obszarach naszej kobiecości.
U kresu podróży odkrywamy wspólny element każdego miejsca - piękno.
Piękno formy... kształtu... koloru... tkaniny...
Piękno przejawiające się w każdej z trzech przedstawionych linii. Dostrzegamy spójność całej kolekcji, która pozwoli nam przeżyć własną podróż zależną od indywidualnej potrzeby każdej z nas.
Zobacz galerie zdjęć najnowszej kolekcji firmy Aryton: