obchodzi w tym roku 20-lecie dzialalności.
Autorka blisko 40 kolekcji, laureatka nagrody dla osobowości w modzie. Swoje kolekcje zwykle tworzy od podstaw, rozpoczynając od tkaniny. Używajac uwspółcześnionych technik rękodzielniczych nadaje swoim tkaninom, a potem tworzonym z nich ubraniom, osobisty, niepowtarzalny wymiar. Tnie, filcuje, farbuje, drukuje, spieka, stosuje collage, fusing i devore. Tworzac ubrania - obrazy, wnikajac głęboko w strukturę materiału - wkłada w nie całą swoją wrażliwość i dusze. Zafascynowana surowcami naturalnymi - jedwabiem, lnem, wełną - od lat nie stosuje syntetyków.
Każda kolekcja autorki jest rodzajem opowieści o kolejnym rozdziale w jej życiu, zapisem wrażeń z czasu, w którym powstaje. Realizacje Beaty Jarmołowskiej prezentowane były na łamach miesięcznikow Twój Styl, Uroda, Cosmopolitan czy w tygodnikach: Viva, Gala, Wysokie Obcasy. Kolekcja, która zostanie zaprezentowana w trakcie Fashion Philosophy Week Poland, nosi tytuł, "A to życie jak sen", i została stworzona z tkanin wykonanych ręcznie w atelier autorki.
1
z
6
fot. serwis prasowy
Natalia Jaroszewska
Obecnie, po 10 latach od rozpoczęcia studiów, Natalia Jaroszewska jest znaną projektantką współpracującą z czołowymi gwiazdami polskiego showbiznesu, celebrytką, ekspertką w dziedzinie trendów, jurorką w wielu branżowych konkursach oraz przede wszystkim - autorką spektakularnych kolekcji Pret-a-Porter oraz kreacji projektowanych na zamówienie.
Natalia Jaroszewska ukończyła Wydział Projektowania Ubioru łódzkiej ASP. Już podczas studiów odnosiła sukcesy, a jej kreacje zdobiły okładki modowych magazynów. Po ukończeniu trzeciego roku studiów Natalia otworzyła autorski butik w Juracie i rozpoczęła współpracę z dużą grupą klientek, wśród których pojawiły się gwiazdy polskiego showbiznesu, np. Anna Maria Jopek.
Jest autorką licznych opracowań dotyczących historii ubioru, m.in. książki „Chłopczyce, uwodzicielki, damy. Polska moda międzywojnia” oraz artykułów do magazynów „Bluszcz”, „Viva!Moda” oraz „Fashion Magazine”. Jako ekspert modowy pojawia się także w programach telewizyjnych, m.in. w „Lekcji stylu”. Wygłaszała również wykłady z zakresu historii ubioru m. in. w Muzeum Narodowym.
Relacje z jej pokazów pojawiają się we wszystkich ważnych magazynach, m.in. „Twój Styl”, „Viva!”, „Gala”, „Party”, „Pani”, „Eksklusive”.
W 2009 roku wystartowała nowa marka projektantki: Natalia Jaroszewska Wedding, skierowana do wymagających klientek, poszukujących alternatywy dla oferty salonów ślubnych.
Obecnie, po 10 latach od rozpoczęcia studiów, Natalia Jaroszewska jest znaną projektantką współpracującą z czołowymi gwiazdami polskiego showbiznesu, celebrytką, ekspertką w dziedzinie trendów, jurorką w wielu branżowych konkursach oraz przede wszystkim - autorką spektakularnych kolekcji Pret-a-Porter oraz kreacji projektowanych na zamówienie.
Natalia Jaroszewska ukończyła Wydział Projektowania Ubioru łódzkiej ASP. Już podczas studiów odnosiła sukcesy, a jej kreacje zdobiły okładki modowych magazynów. Po ukończeniu trzeciego roku studiów Natalia otworzyła autorski butik w Juracie i rozpoczęła współpracę z dużą grupą klientek, wśród których pojawiły się gwiazdy polskiego showbiznesu, np. Anna Maria Jopek.
Jest autorką licznych opracowań dotyczących historii ubioru, m.in. książki „Chłopczyce, uwodzicielki, damy. Polska moda międzywojnia” oraz artykułów do magazynów „Bluszcz”, „Viva!Moda” oraz „Fashion Magazine”. Jako ekspert modowy pojawia się także w programach telewizyjnych, m.in. w „Lekcji stylu”. Wygłaszała również wykłady z zakresu historii ubioru m. in. w Muzeum Narodowym.
Relacje z jej pokazów pojawiają się we wszystkich ważnych magazynach, m.in. „Twój Styl”, „Viva!”, „Gala”, „Party”, „Pani”, „Eksklusive”.
W 2009 roku wystartowała nowa marka projektantki: Natalia Jaroszewska Wedding, skierowana do wymagających klientek, poszukujących alternatywy dla oferty salonów ślubnych.
2
z
6
fot. serwis prasowy
Maria Wiatrowska
Absolwentka Wydziału Tkaniny i Ubioru Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, młoda projektantka z wieloma sukcesami.
Zdobywczyni I nagrody w konkursie Złota Nitka 2007, uczestniczka wielu wydarzeń związanych z modą, w tym pokazu jubileuszowego z okazji 10-lecia FashionTV.
Projektuje z pasją, poszukuje nowych środków ekspresji, eksperymentuje. Jej kolekcje świadczą o zamiłowaniu do prostoty, klasycznej elegancji, a jednocześnie nonszalanckiego miejskiego szyku.
„Moja najnowsza autorska kolekcja zaprojektowana jest w duchu surowego i ciężkiego minimalizmu. Dedykuję ją kobiecie silnej i zmysłowej. Jak charakter człowieka łączy w sobie sprzeczności, tak i ja buduję poszczególne sylwetki przez opozycję. Zestawiam geometryczne, proste kształty z formami organicznymi, lakierowane, błyszczące powierzchnie z matowymi, tkaniny ciężkie kontrastuję z lejącymi się, zwiewnymi. Korzystam z wyciszonej, ciemnej palety, od beżu po czerń, starając się uwypuklić wszelkie subtelności i podkreślić niuanse”.
Absolwentka Wydziału Tkaniny i Ubioru Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, młoda projektantka z wieloma sukcesami.
Zdobywczyni I nagrody w konkursie Złota Nitka 2007, uczestniczka wielu wydarzeń związanych z modą, w tym pokazu jubileuszowego z okazji 10-lecia FashionTV.
Projektuje z pasją, poszukuje nowych środków ekspresji, eksperymentuje. Jej kolekcje świadczą o zamiłowaniu do prostoty, klasycznej elegancji, a jednocześnie nonszalanckiego miejskiego szyku.
„Moja najnowsza autorska kolekcja zaprojektowana jest w duchu surowego i ciężkiego minimalizmu. Dedykuję ją kobiecie silnej i zmysłowej. Jak charakter człowieka łączy w sobie sprzeczności, tak i ja buduję poszczególne sylwetki przez opozycję. Zestawiam geometryczne, proste kształty z formami organicznymi, lakierowane, błyszczące powierzchnie z matowymi, tkaniny ciężkie kontrastuję z lejącymi się, zwiewnymi. Korzystam z wyciszonej, ciemnej palety, od beżu po czerń, starając się uwypuklić wszelkie subtelności i podkreślić niuanse”.
3
z
6
fot. serwis prasowy
Two Gun Towers
Awangardowy duet rosyjskich designerów Two Gun Towers tworzą Irina Krupskaya i Andrey Melnikov.
Od wielu lat ich kolekcje są stałym elementem Moskow Fashion Week.
Cechą charakterystyczną każdej ich pracy są aplikacje, ornamenty, wzory, radykalny krój, niekonwencjonalne łączenie kolorów i fantazja użytych materiałów.
Awangardowy duet rosyjskich designerów Two Gun Towers tworzą Irina Krupskaya i Andrey Melnikov.
Od wielu lat ich kolekcje są stałym elementem Moskow Fashion Week.
Cechą charakterystyczną każdej ich pracy są aplikacje, ornamenty, wzory, radykalny krój, niekonwencjonalne łączenie kolorów i fantazja użytych materiałów.
4
z
6
fot. serwis prasowy
MMC Studio Design
Najnowsza kolekcja MMC Studio Design została poddana rygorowi kolorystycznemu i ograniczona do ciemnych odcieni. Przede wszystkim czerń we wszystkich odmianach i odcieniach, niuansach, powierzchnie matowe, błyszczące, połyskliwe, surowe, miękkie, lejące, transparentne. Różnorodność odcieni czerni służy podkreśleniu bogactwa, dyskretnego luksusu. Wysokiej jakości tkaniny o super wykończeniach o miękkim chwycie, płynne, delikatne, ulotne, a z drugiej strony lekko połyskliwe, mieniące się lub surowe.
Nową linię ubiorów podkreślają nowe proporcje sylwetek - formy luźniejsze, obszerniejsze, nieopinające sylwetki, jakby za duże. W zestawieniu z mniejszymi formami te nowe proporcje pozwalają zachować kobiecą linię dla oddania współczesnej elegancji, dostosowanej do potrzeb nowoczesnych kobiet, które chcą ubierać się niestandardowo i które traktują ubiór mniej poważnie. Takie kobiety lubią łączyć i mieszać różne style i charaktery ubiorów, elementy sportowe z bardziej eleganckimi.
Słowa Alberta Elbaza projektującego dla Lanvin krótko określają nową sytuację – „Sytuacja ekonomiczna nie jest dobra, atmosfera jest przygnębiająca, ludzie czują się strasznie, ale czy ktoś chce tak wyglądać? Czy ubiór ma podkreślać kryzysowy nastrój? Wręcz przeciwnie, ubiór powinien poprawiać samopoczucie, pokazywać, iż mimo ciężkich czasów potrafimy zachować poziom, styl”. Te słowa można podpisać pod kolekcją MMC.
Najnowsza kolekcja MMC Studio Design została poddana rygorowi kolorystycznemu i ograniczona do ciemnych odcieni. Przede wszystkim czerń we wszystkich odmianach i odcieniach, niuansach, powierzchnie matowe, błyszczące, połyskliwe, surowe, miękkie, lejące, transparentne. Różnorodność odcieni czerni służy podkreśleniu bogactwa, dyskretnego luksusu. Wysokiej jakości tkaniny o super wykończeniach o miękkim chwycie, płynne, delikatne, ulotne, a z drugiej strony lekko połyskliwe, mieniące się lub surowe.
Nową linię ubiorów podkreślają nowe proporcje sylwetek - formy luźniejsze, obszerniejsze, nieopinające sylwetki, jakby za duże. W zestawieniu z mniejszymi formami te nowe proporcje pozwalają zachować kobiecą linię dla oddania współczesnej elegancji, dostosowanej do potrzeb nowoczesnych kobiet, które chcą ubierać się niestandardowo i które traktują ubiór mniej poważnie. Takie kobiety lubią łączyć i mieszać różne style i charaktery ubiorów, elementy sportowe z bardziej eleganckimi.
Słowa Alberta Elbaza projektującego dla Lanvin krótko określają nową sytuację – „Sytuacja ekonomiczna nie jest dobra, atmosfera jest przygnębiająca, ludzie czują się strasznie, ale czy ktoś chce tak wyglądać? Czy ubiór ma podkreślać kryzysowy nastrój? Wręcz przeciwnie, ubiór powinien poprawiać samopoczucie, pokazywać, iż mimo ciężkich czasów potrafimy zachować poziom, styl”. Te słowa można podpisać pod kolekcją MMC.
5
z
6
fot. serwis prasowy
Miguel Vieira
Miguel Vieira - jeden z najważniejszych portugalskich projektantów, uwielbiany przez gwiazdy, od przeszło 20 lat guru mody nie tylko krańca Europy. Wytworna, estetyczna wrażliwość i niemal romantyczny szyk nadaje nastrój kolekcji „wschodzące - zachodzące słońce“. Migdałowe drzewa obsypane kwiatami... symbol kobiecego piękna i odwagi samurajów. W tym niezwykle uwodzicielskim otoczeniu oddajemy luksus kobiet Hitchcoka - tajemniczych i kobiecych, zachwytowi Dandysa, gracji Gejszy i odwadze Samuraja, japońskiej filozofii życia i estetyki opartej na prostocie, czystości i detalu. Mężczyźni i kobiety o urodzie zawartej w klasycznych kanonach, o intensywnej, ale niespotykanie pociągającej osobowości; silnie ze sobą kontrastujący element kobiecy i męski. Szyk odkryty na nowo.
Rekonstrukcja klasyki przy użyciu form, które stylizują sylwetkę poprzez grę strategicznie rozmieszczonych detali. Proste, czyste linie współczesnej konstrukcji w subtelnym połączeniu klasyki, designu i specyficznego klimatu tworzą atmosferę tajemniczości, gdzie każdy szczegół niesie swoją historię, w rezultacie błogosławiąc indywidualność i podkreślając osobowość. Balans pomiędzy minimalizmem, a klasyką oplata ciało i celebruje elegancję obecną w każdym detalu, w designie oraz w koncepcji.
Miguel Vieira - jeden z najważniejszych portugalskich projektantów, uwielbiany przez gwiazdy, od przeszło 20 lat guru mody nie tylko krańca Europy. Wytworna, estetyczna wrażliwość i niemal romantyczny szyk nadaje nastrój kolekcji „wschodzące - zachodzące słońce“. Migdałowe drzewa obsypane kwiatami... symbol kobiecego piękna i odwagi samurajów. W tym niezwykle uwodzicielskim otoczeniu oddajemy luksus kobiet Hitchcoka - tajemniczych i kobiecych, zachwytowi Dandysa, gracji Gejszy i odwadze Samuraja, japońskiej filozofii życia i estetyki opartej na prostocie, czystości i detalu. Mężczyźni i kobiety o urodzie zawartej w klasycznych kanonach, o intensywnej, ale niespotykanie pociągającej osobowości; silnie ze sobą kontrastujący element kobiecy i męski. Szyk odkryty na nowo.
Rekonstrukcja klasyki przy użyciu form, które stylizują sylwetkę poprzez grę strategicznie rozmieszczonych detali. Proste, czyste linie współczesnej konstrukcji w subtelnym połączeniu klasyki, designu i specyficznego klimatu tworzą atmosferę tajemniczości, gdzie każdy szczegół niesie swoją historię, w rezultacie błogosławiąc indywidualność i podkreślając osobowość. Balans pomiędzy minimalizmem, a klasyką oplata ciało i celebruje elegancję obecną w każdym detalu, w designie oraz w koncepcji.
6
z
6
fot. serwis prasowy
Viola Śpiechowicz
"Wyrażanie siebie poprzez ubiór jest rodzajem otwartości na świat..." Viola Śpiechowicz wciąż zaskakuje nowymi pomysłami, konsekwentnie rozwijając swój oryginalny, dobrze rozpoznawalny styl, charakteryzujący się nowatorskimi, często wynikającymi z funkcji rozwiązaniami, rzeźbiarską konstrukcją, poszukiwaniami fakturalnymi i malarską konsekwencją kolorystyczną. Umiejętnie czerpie z tradycji i bogactwa różnych kultur, przełamując obowiązujące w modzie kanony.
Viola Śpiechowicz jest jedną z założycielek firmy Odzieżowe Pole, dla której projektowała przez ostatnich 13 lat. W lutym 2005 roku odeszła z firmy i rozpoczęła działalność pod własnym nazwiskiem. W grudniu 2006 roku powstała marka Viola Śpiechowicz.
"Wyrażanie siebie poprzez ubiór jest rodzajem otwartości na świat..." Viola Śpiechowicz wciąż zaskakuje nowymi pomysłami, konsekwentnie rozwijając swój oryginalny, dobrze rozpoznawalny styl, charakteryzujący się nowatorskimi, często wynikającymi z funkcji rozwiązaniami, rzeźbiarską konstrukcją, poszukiwaniami fakturalnymi i malarską konsekwencją kolorystyczną. Umiejętnie czerpie z tradycji i bogactwa różnych kultur, przełamując obowiązujące w modzie kanony.
Viola Śpiechowicz jest jedną z założycielek firmy Odzieżowe Pole, dla której projektowała przez ostatnich 13 lat. W lutym 2005 roku odeszła z firmy i rozpoczęła działalność pod własnym nazwiskiem. W grudniu 2006 roku powstała marka Viola Śpiechowicz.