Nowa wersja Miss Dior Chérie jest zamknięta w znajomej formie - kwadratowych flakonach z nakrętką ozdobioną przezroczystą kokardką Couture. Buteleczki te wzorem swoich szykownych pierwowzorów z 1947 roku nawiązują klimatem do kultowej kolekcji "New Look" i mają także graficzną podstawę w pepitkę. Zapach "pachnący wiosną" stworzył François Demachy - Twórca Zapachów Diora. Ukochane przez Christiana Diora kwiaty oraz wspomnienie pastelowych barw ogrodu z dzieciństwa w Granville to nieodłączny element wizerunku marki. Nic dziwnego więc, że kwiaty w rozmaitych odsłonach pojawiają się co sezon w kolekcjach mody tworzonych przez Johna Galliano i powracają w zapachach.
Dla jakiej kobiety została stworzona nowa wersja Miss Dior Chérie? Dla młodej, eleganckiej, nonszalanckiej i obdarzonej paryskim wyczuciem szyku dziewczyny, która umie bawić się modą. Do tego jest spontaniczna i zmysłowa, choć zupełnie jej na tym nie zależy.
Nowa wersja po intensywnie szyprowej Eau de Parfum i świeżej eleganckiej Eau jest znacznie lżejsza, bardziej radosna, ożywiona przez wiosenne akcenty. Odrobina owocowych nut w świeżym kwiatowym sercu daje zapach, z którego niemal emanuje radość życia.
Nowa wersja ma przypominać nam spacer po ogrodzie: Kompozycja o kwiatowych akcentach pobudza wyobraźnię i przenosi nas w alejki ogrodu Haute Couture. Potem natrafiamy na wyczuwalną woń drzewek pomarańczowych: radosna, przekorna i apetycznie kwaskowa esencja czerwonej pomarańczy ustępuje stopniowo miejsca delikatnej słodko-gorzkiej woni olejku Neroli. Przechadzając się alejkami ogrodu wdychamy świeży aromat kwiatów na rabatach i kwitnących drzew. Mijamy pergolę porośniętą turecką różą, której niezwykle zmysłowe nuty łączą się z wibrującymi, promiennymi nutami gardenii. Potem wchodzimy w transparentny obłok jaśminu i ylang ylang… Zwiewna kwiatowa harmonia jest jak krystalicznie czysta rosa. Spacer kończymy na skraju leśnego runa. Miss Dior Chérie Eau de Toilette kryje bowiem nuty paczuli, z którego wyodrębniono jedynie jego zielone serce… Lekka i apetyczna wersja szyprowej kompozycji Miss Dior Chérie.
Sesja zdjęciowa Tima Walkera towarzysząca tej perfumeryjnej nowości potęguje i odzwierciedla uwielbienie marki dla kwiatów. Po niezapomnianych zdjęciach do Miss Dior Chérie L'Eau, na których Miss Dior wzbija się w powietrze z pękiem balonów, Tim Walker zabiera ją do tajemniczego rozarium. Ekstrawagancka i romantyczna, oniryczna i poetycka, nowa kampania jest bardzo Couture. Podobnie jak kwiatowa, radosna i promieniejąca świeżością Eau de Toilette.
Film reklamowy po raz drugi dla Diora nakręciła Sofia Coppola. To tak naprawdę druga odsłona historii zaczynającej się już w kampanii Miss Dior Chérie L'Eau z 2009 roku. Po avenue Montaigne, placu Zgody i wybrzeżach Sekwany, Miss Dior Chérie wyrusza na kolejny spacer. Tym razem, za sprawą nowej wiosennej Eau de Toilette, przechadza się ona po Paryżu pełnym zieleni i kwiatów, spaceruje po paryskich parkach. Od pastelowej wystawy kwiaciarni na Rive Gauche, po ogród przy Palais Royal – Sofia Coppola prowadzi kamerę w aurze Miss Dior Chérie, która jest zuchwała, beztroska i uroczo nonszalancka. W powietrzu unosi się zapach wolności. Całość znów dopełnia głos Brigitte Bardot, śpiewającej swoje słynne "Moi, je joue!".
CENY: MISS DIOR CHERIE EDT 50 ml- 284 zł, MISS DIOR CHERIE EDT100 ml - 424 zł
WU
Fot. Materiały prasowe marki Dior
Fot. Materiały prasowe marki Dior