Luksja Rituals zdradza, co naprawdę działa na mężczyzn
Z uwodzeniem jest jak z makijażem – żeby zrobić go dobrze, trzeba wiedzieć jak. O to, jak kusić mężczyzn najlepiej spytać... właśnie Panów! W warszawskiej restauracji Nei Fiori odbył się nietypowy kobiecy wieczór. Panie - dziennikarki pism, audycji i portali internetowych adresowanych do kobiet - poszukując wiedzy o tym, jak kusić mężczyzn reprezentujących rożne style życia, zawody i charaktery, spotkały się z pięcioma ekspertami. Inicjatorem warsztatów i poradnika uwodzenia, który powstanie na ich bazie była Luksja Rituals* – producent nowej linii kosmetyków stworzonej z myślą o Paniach, które uwodzą swoją kobiecością.
O tym, co naprawdę działa na mężczyzn opowiedzieli: Zbigniew Urbański – policjant, PR-owiec, Cezary Karpiński – lekarz stomatolog, Ireneusz Kutyła – sportowiec, biznesmen, Robert Burzycki – inwestor budowlany oraz Marcin Hakiel – instruktor tańca, choreograf. Dzięki zabawnym psychotestom, którym poddani zostali zaproszeni mężczyźni dowiedziałyśmy się, że Angelina Jolie byłaby znacznie bliższa ideału, gdyby była... Tajką – większość ekspertów przyznała, że zapach Thai Fusion budzi w nich przyjemne skojarzenia.
Wszystko oczywiście z przymrużeniem oka, bo tak naprawdę każdy z Panów ma inne upodobania: Wakacje z instruktorem tańca? Na plaży w Cannes. Pierwsza randka z inwestorem budowlanym? Wieczór karaoke (uwaga, może sprawdzać, czy potrafisz śpiewać!). Popołudnie z policjantem? Intensywny jogging albo... wypad do kina. To tylko kilka spostrzeżeń, które udało nam się zebrać podczas spotkania. Reszta ukaże się w postaci poradnika uwodzenia: Chcemy pokazać, że pochodzące z różnych krajów rytuały podkreślające kobiecość pomagają zarówno w pielęgnacji ciała, jak i w oddziaływaniu na otoczenie, w tym na mężczyzn spotykanych na ulicy, w pracy, klubie – mówi Anna Rogalska, szefowa działu marketingu PZ Cussons.Dzięki poradnikowi kobiety będą wiedziały, co robić, by czuć się zmysłowo i kusząco – dla siebie i swojego wymarzonego mężczyzny, bez względu na to, czy jest nim policjant, lekarz, czy choreograf – dodaje Katarzyna Jamiołkowska, lider projektu.
Podczas warsztatów – pod fachowym okiem prowadzącego spotkanie Tomasza Sobierajskiego, socjologa i publicysty – skonfrontowane zostały wizje obu płci na temat tego, jakie kobiety są zmysłowe: energiczne i ogniste jak mieszanka przypraw korzennych, czy tajemnicze jak zapach rodem z Japonii? Obok dziennikarek, do zabawy włączyły się także: Katarzyna Cichopek, Ewa Serwa, Elżbieta Jędrzejewska i Katarzyna Lengren.
* Linię kosmetyków Luksja Rituals tworzą cztery warianty zapachowe: Thai Fusion, Bali Escape, Japanese Spa, Indian Spice. Każdy z nich składa się z żelu pod prysznic, płynu do kąpieli i mydła. Thai Fusion – działa relaksacyjnie; Bali Escape – ma działanie odświeżające, Japanese Spa – wariant nawilżający oraz Indian Spice – pobudza. Luksja Rituals wykorzystuje składniki, które kobiety w różnych zakątków świata stosują z pożytkiem dla swojej skóry (np.: owoc granatu, mleczko ryżowe czy cynamon) i po to, by podkreślić kobiecość, nie tylko cielesną.