Wielkimi krokami zbliża się karnawał, czas wielu imprez i zabawy. To wspaniały moment, żeby pokazać światu swoje idealnie piękne oblicze. Kup jeden z wybranych produktów marki Remington, zrób się na bóstwo, zabłyśnij wśród znajomych i przygotuj się na najlepszą imprezę świata!
Co wyróżnia produkty marki Remington?
Produkty marki Remington od lat cenione są przez użytkowniczki na całym świecie. Innowacyjne technologie i stylowe wykończenie sprawiają, że urządzenia tej marki zdominowały rynek produktów do włosów. Wprowadzane udoskonalenia sprawiają, że prostowanie czy kręcenie włosów jest coraz bezpieczniejsze, prostsze i bardziej efektywne.Zasady udziału w konkursie marki Remington:
Marzysz o tym, aby przeżyć niezapomniane chwile i zaszaleć podczas prawdziwego karnawału w stolicy gorącej Brazylii? Kup jeden z wybranych produktów marki Remington. Przygotuj idealną karnawałową stylizację i weź udział w naszym konkursie. Wejdź na stronę www.wygrajRIO.pl, zarejestruj swój paragon i zrób zdjęcie swojej wystrzałowej, karnawałowej stylizacji. Zachęć swoich znajomych do głosowania i wygrywaj wyjątkowe nagrody.Co można wygrać?
20 najlepszych fotografii nagrodzimy ekspresem ciśnieniowym uznanej marki Russell Hobbs wraz z zapasem brazylijskiej kawy na cały karnawał. To jednak nie koniec! Zdjęcie, które zostanie wybrane przez jury otrzyma nagrodę główną – wyjazd dla dwóch osób na prawdziwy karnawał do Rio de Janeiro!Głosowanie trwa do 4 stycznia 2015 r. Wyniki zostaną opublikowane na stronie konkursowej 9 stycznia 2015 r. po wcześniejszej weryfikacji paragonów i kodów kreskowych EAN.
Marka Remington od lat wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientek
Jej użytkowniczki mogą być pewne, że produkty spełniają najwyższe, światowe standardy. Stylowe wykończenia sprawiają, że zachwycają one swoim wyglądem. Kup jedno z urządzeń tej marki, podziel się swoją karnawałową stylizacją i stań przed szansą wygrania wyjazdu na karnawał do Rio de Janeiro dla Ciebie i osoby towarzyszącej.1
z
6
fot. Materiały promocyjne
2
z
6
fot. Materiały promocyjne
3
z
6
fot. Materiały promocyjne
4
z
6
fot. Materiały promocyjne
5
z
6
fot. Materiały promocyjne
6
z
6
fot. Materiały promocyjne