Złoto wciąż jest najmodniejszym dodatkiem, a im więcej go tym lepiej. Jak widać twórcy jesienno-zimowej kampanii reklamowej Guess by Marciano wiedzą jak ozdobić kobiece ciało. Szerokie bransolety, masywne pierścienie i kolczyki, aż chce się je mieć.
Nie martwcie się nie tylko designerzy pomyśleli o tym trendzie, w popularnych sieciówkach jest w czym wybierać. Pamiętajcie, że szyk tkwi w szczegółach, a dzięki Coco Chanel szczegóły te nie muszą kosztować fortuny, bo sztuczna biżuteria jest również w dobrym guście.
Złoto pasuje do wzorzystych kreacji, jednak najlepiej prezentować się będzie na czarnym bądź białym tle. Dlatego pomyślcie, czy nie warto zainwestować w złote akcesoria, które jesienią mogą nadać starym ubraniom nowy, modny wydźwięk.
1
z
14
Bransoletka Topshop, ok. 50 zł.
2
z
14
Pierścień River Island, ok. 55 zł.
3
z
14
Pierścień Mango, ok. 35 zł.
4
z
14
Bransoletka Mango, ok. 139 zł.
5
z
14
Pierścionek Topshop, ok. 49 zł.
6
z
14
Kolczyki Mango, ok. 79 zł.
7
z
14
Bransoletka Mango, ok. 119 zł.
8
z
14
Pierścionek Topshop, ok. 50 zł.
9
z
14
Bransoletka Mango, ok. 69 zł.
10
z
14
Bransoletka Mango, ok. 119 zł.
11
z
14
Kolczyki River Island, ok. 50 zł.
12
z
14
Pierścień Topshop, ok. 99 zł.
13
z
14
Bransoletka Mango, ok. 59 zł.
14
z
14