Wojciechowska, Wendzikowska i Dereszowska kochają Pandorę

Trzy celebrytki z okazji 10-lecie słynnej bransoletki, wystąpiły w kampanii marki
/ 29.03.2011 07:12
W tym roku bransoletka z zawieszkami PANDORY obchodzi 10 urodziny. W ciągu tych lat odbyła inspirującą podróż, początkowo stanowiąc małą część marki i stopniowo stając sie dumą PANDORY.


Ten sukces trwa do dziś, gdyż bransoletkę PANDORY pokochały kobiety na całym świecie. Jest przykładem prawdziwie spersonalizowanej biżuterii – pozwala na opowiedzenie własnej, wyjątkowej historii.

Gobalne imperium biżuterii

Od 1982 r. PANDORA tworzy ponadczasową i kobiecą biżuterię. Obecnie, ta duńska marka dostępna jest w ponad 47 krajach, w ok. 10 000 sklepów detalicznych na całym świecie, w tym w ponad 260 salonach PANDORY. Dzięki temu stała się powszechnie rozpoznawalna w międzynarodowym świecie mody.

Rocznicowa zawieszka
W celu uchwycenia inspirującej historii bransoletki PANDORY i uczczenia jej 10. urodzin, przedstawiamy unikalną rocznicową zawieszkę z 14-karatowego złota. 
Ażurowy wzór zawieszki elegancko ukazuje kontury bransoletki. Osiem olśniewających białych diamentów otoczonych wijącym się, tkanym wzorem symbolizuje trwałość i ponadczasowość  charakterystyczną dla biżuterii PANDORY. Dzięki temu pozwala na uzyskanie kolorowego kontrastu pomiędzy uroczą złotą zawieszką i innymi materiałami, takimi jak skóra czy srebro, wykorzystywanymi w różnych odmianach bazowej bransoletki PANDORY.



Zawieszka ma wszechstronny i modny wzór, dzięki któremu tworzy piękne połączenia z innymi zawieszkami o różnych formach i rozmiarach. Niedostatecznie wyeksponowana zawieszka może zostać lepiej zauważona, jako przykuwający uwagę wisiorek przy naszyjniku. 

   

„Stworzenie zupełnie wyjątkowej i unikalnej zawieszki było dla nas niezwykle ważne w celu uczczenia ostatnich dziesięciu lat projektowania nowoczesnej i kobiecej biżuterii dla linii bransoletek PANDORY. By to podkreślić zdecydowaliśmy się na użycie ekskluzywnych materiałów, takich jak 14-karatowe złoto i diamenty 0,12 ct,” wyjaśnia projektantka Lisbeth Enø Larsen.

Z Pandorą dookoła świata
Aby uczcić różnorodności naszej bransoletki oraz kobiety, które ją noszą stworzyliśmy kolekcję bransoletek narodowych, obrazujących kraje, które przyjęły PANDORĘ od czasu wprowadzenia bransoletki na rynek. W ten sposób powstały projekty ze swoistymi symbolami danych państw, odnoszące się do elementów kultury oraz cech charakteru ich mieszkańców. Zaczerpnij inspirację!

Redakcja poleca

REKLAMA