1
z
26
Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
2
z
26
Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
3
z
26
Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
4
z
26
Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
5
z
26
Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
6
z
26
Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
7
z
26
Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
8
z
26
Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
9
z
26
Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
10
z
26
Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
11
z
26
Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
12
z
26
Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
13
z
26
Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
14
z
26
Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
15
z
26
Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
16
z
26
Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
17
z
26
Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
18
z
26
Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
19
z
26
Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
20
z
26
Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
21
z
26
Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
22
z
26
Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
23
z
26
Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
24
z
26
Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
25
z
26
Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
26
z
26
Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.